احداث بزرگترین کارخانه کنسرو تن ماهی کشور در چابهار
احداث بزرگترین کارخانه کنسرو تن ماهی کشور در چابهار

زاهدان- ریگی، مدیر عامل منطقه آزاد چابهار گفت: بزرگترین کارخانه کنسرو تن ماهی کشور با ظرفیت ایجاد اشتغال برای ۵۰۰ نفر در چابهار احداث می‌شود.

حمیرا ریگی در گفتگو با بازار اظهار داشت: چابهار و سواحل مکران ظرفیت بی‌نظیری در صید ماهی و صنایع مرتبط با صیادی دارند و با توجه به بندر اقیانوسی این منطقه می‌شود در این زمینه سرمایه‌گذری مناسبی صورت پذیرد.

مدیر عامل منطقه آزاد چابهار در ادامه گفت: انجام پروژه‌های زیرساختی مسئله مهمی است و ما نیز تلاش می‌کنیم تا با این حمایت از این دست اقدامات در توسعه و پیشرفت منطقه سهیم باشیم.

وی در ادامه با اشاره به مراحل احداث بزرگترین کارخانه کنسرو تن ماهی کشور در منطقه آزاد چابهار، گفت: این کارخانه با ظرفیت عظیمی که دارد می‌تواند برای ۵۰۰ نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد کرده و نقش مهمی در رونق تولید خواهد داشت.

ریگی در ادامه با اشاره به اینکه پروژه کارخانه کنسرو تن ماهی منطقه آزاد چابهار بزرگترین مجتمع بسته بندی، سردخانه‌ای و کارخانه کنسرو تن ماهی کشور خواهد شد، گفت: هدف از احداث این کارخانه کمک به توسعه و پیشرفت منطقه و همچنین ایجاد اشتغال پایدار برای بومیان منطقه به خصوص بانوان سرپرست خانوار می‌باشد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه تلاش منطقه آزاد چابهار از اینگونه اقدامات توسعه منطقه می‌باشد، افزود: امیدواریم با انجام طرح ها و پروژه های زیرساختی در سواحل مکران بتوانیم در توسعه منطقه بخشی از دغدغه مقام معظم رهبری را برطرف نماییم و در راستای سرمایه گذاری و توسعه سواحل مکران مفید باشیم.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]