برگزاری دوره‌های آموزشی آشنایی با قوانین و رویه‌های گمرکی در آبادان
برگزاری دوره‌های آموزشی آشنایی با قوانین و رویه‌های گمرکی در آبادان

آبادان- پورحشمت، مدیرکل گمرک آبادان گفت: آمادگی داریم با همکاری اتاق بازرگانی آبادان دوره‌های آموزشی آشنایی با قوانین و رویه‌های گمرکی را برای عموم مردم این شهر برگزار کنیم.

وحید پورحشمت در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: هفته جاری نشستی با رئیس و اعضای اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اتاق آبادان در محل این اتاق به منظور توسعه اقتصاد برگزار شد و به همراه معاونان گمرک هم افزایی خوبی صورت گرفت.

وی افزود: گمرکات آبادان با رویکرد رفع موانع و افزایش درآمد دولت و همچنین صادرات غیر نفتی در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری، به صورت ۲۴ ساعته در حال خدمات رسانی است.

مدیرکل گمرک آبادان تاکید کرد: روند تصاعدی فعالیت های گمرکی در شش ماهه سال‌ جاری نسبت نسبت به مدت مشابه سال قبل نشان دهنده‌ استقبال گمرکات آبادان از فعالان اقتصادی است.

پورحشمت برگزاری دوره‌های آموزشی گمرکی را یکی از راهکارهای توسعه اقتصاد آبادان قلمداد کرد و گفت: آمادگی داریم با همکاری اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی آبادان دوره های آموزشی آشنایی با قوانین و رویه های گمرکی را برای عموم مردم آبادان در همه سطوح با حضور اساتید گمرک برگزار کنیم.

وی عنوان کرد: به طور حتم نشست‌های هم افزایی گمرک آبادان با اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی این شهر به صورت مستمر برگزار خواهد شد.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]