ضرورت حمایت نمایندگان مجلس از گردشگری آبادان و خرمشهر| توسعه گردشگری اروند در گروی حضور در تهران است
ضرورت حمایت نمایندگان مجلس از گردشگری آبادان و خرمشهر| توسعه گردشگری اروند در گروی حضور در تهران است

آبادان- مویدراد، یک فعال گردشگری گفت: ضرورت دارد نمایندگان شهرهای آبادان و خرمشهر در مجلس شورای اسلامی از صنعت گردشگری این دو شهر حمایت کنند.

جبار موید راد در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: دهم دی ماه رویداد بزرگ «شب گردشگری اروند» برای اولین بار اجرا شد.

وی افزود: زمانبندی و مکان اجرای رویداد بزرگ «شب گردشگری اروند» با تصمیم و برنامه‌ریزی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بود و بعد از اینکه موزه فرش ایران انتخاب شد، سازمان منطقه آزاد اروند آن را اجرا کرد.

این فعال گردشگری ادامه داد: حضور سفیران کشورهای ترکیه و عربستان سعودی و استقبال گرمشان نشان از توجه سازمان منطقه آزاد اروند برای تعمیق روابط دو کشور است و «گردشگری» بهترین مسیر است.

موید راد خاطرنشان کرد: هر سه نماینده شهر آبادان در مجلس شورای اسلامی در رویداد بزرگ «شب گردشگری اروند» حضور یافتند که آن را به فال نیک گرفته و خواستار حمایت آنها از همه برنامه های حوزه گردشگری هستیم.

وی تاکید کرد: خروجی رویداد بزرگ «شب گردشگری اروند» مذاکرات چهره به چهره و ایجاد همکاری‌های مشترک آژانسداران اروند با آژانسداران البرز و تهران بود.

این فعال گردشگری عنوان کرد: نقطه قوت این رویداد، احرای آن توسط مردم بود و از سازمان منطقه آزاد اروند و وزارت میراث سپاسگزاریم.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]