جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
گروه : طلا و ارز
پ
  • شناسه خبر: 17018
  • 15 آگوست 2023 - 21:23
  • 151 بازدید
  • ۰ دیدگاه

بازار دلار هرات تعطیل شد / سکه دنده معکوس زد

بازار دلار هرات تعطیل شد / سکه دنده معکوس زد
بازار دلار هرات تعطیل شد / سکه دنده معکوس زد

اکوایران: با تعطیل شدن بازار همسایه، قیمت دلار تهران هم نوسان قابل توجهی را ثبت نکرد و نسبت به دیروز در حول و حوش ۱۰۰ تومان نوسان کاهشی را تجربه کرد.

به گزارش اکوایران، بازار ارز هرات امروز سه‌شنبه ۲۴ مرداد به مناسبت دومین سالگرد سرنگونی دولت قانونی افغانستان توسط طالبان که البته این گروه از آن با عنوان پیروزی یاد می‌کنند، تعطیل بود. به این ترتیب هرات امروز فقط قیمت دلار فردایی را اعلام کرد که نسبت به قیمت نقدی عصر دیروز تقریبا رنج رو به پایین است. قیمت دلار فردایی در هرات در حدود ۴۸ هزار و ۹۵۰ تا ۴۹ هزار تومان اعلام شده است. 

با تعطیل شدن بازار همسایه، بازار ارز تهران هم نوسان قابل توجهی را ثبت نکرد و نسبت به دیروز در حول و حوش ۱۰۰ تومان نوسان کاهشی را تجربه کرد. طبق ادعای معامله گران قیمت دلار امروز در تهران در حدود ۴۹ هزار و ۱۵۰تومان به فروش رسید. حواله درهم نیز امروز با ۱۳ هزار و ۶۲۰ تومان به فروش رسید که در مقایسه با روز دوشنبه تقریبا ثابت است. 

از سوی دیگر به نظر می‌رسد یکی از دلایل کم‌رمق شدن روند معاملات ناشی از اخبار جدید درباره توافق اخیر ایران و آمریکا بوده است. از سوی دیگر سفر قریب‌الوقوع امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران به عربستان زیر ذره‌بین معامله‌گران قرار گرفته است.

در مرکز مبادله ارز و طلا قیمت دلار امروز نیز برای چهارمین روز متوالی کاهش جزیی را به ثبت رسانده است. قیمت دلار امروز، ‌سه‌شنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ در مرکز مبادله ارز و طلای ایران با کاهش نامحسوسی نسبت به روز قبل در سطح ۴۱ هزار و ۳۲۳ تومان قرار گرفته است.

همچنین قیمت یورو امروز تغییر روند داده و با کاهش ۲۴۰ تومانی نسبت به روز گذشته در سطح ۴۵ هزار و ۱۳۴ تومان قرار گرفته است.

در همین راستا قیمت درهم امارات  نیز با رقم ۱۱ هزار و ۲۵۲ تومان بر تابلو درج شده است که نسبت به روز گذشته تغییری نداشته است.

نرخ حواله دلار، حواله یورو و  حواله درهم  نیز در این مرکز به ترتیب ۳۷ هزار و ۵۶۷ تومان، ۴۱ هزار و ۳۱ تومان و ۱۰ هزار و ۲۲۹ تومان درج شده است.

قیمت انواع ارز در سایت کانون صرافان امروز با افزایش درهم و کاهش دلار و یورو همراه بوده است.

قیمت دلار امروز سه‌شنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ به صورت توافقی در سایت کانون صرافان ایرانیان (تا حوالی ساعت ۱۲:۳۰) با کاهش جزیی سه تومانی نسبت به روز کاری گذشته بطور میانگین ۴۱ هزار و ۳۲۲ تومان اعلام شده است.

در همین سایت قیمت یورو توافقی نیز امروز با کاهش ۲۴۳ تومانی، رقم میانگین ۴۵ هزار و ۱۳۳ تومان برای آن درج شده است.

قیمت درهم امارات به صورت توافقی بطور میانگین معادل ۱۳ هزار و ۲۷۰ تومان اعلام شده که با افزایش ۸۱ تومانی همراه شده است.

در بازار طلا و سکه نیز امروز قیمت ها نوسان محدودی را ثبت کرد. طلا ۱۸عیار امروز در حدود ۵هزار تومان رشد کرد و به ۲ میلیون و ۳۲۵هزار و ۵۰۰تومان رسید.قیمت سکه امامی هم امروز تقریبا ۱۰۰ هزار تومان کاهش یافت و به مرز ۲۸ میلیون تومان رسید. 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
ربع سکه خلاف جریان شنا کرد 03 مه 2024

ربع سکه خلاف جریان شنا کرد

اکوایران: قیمت دلار تهران در هفته جاری با سقوط کار خود را شروع کرد و در برگشت رو به بالا نتوانست از سد مقاومت ۶۳ هزار تومان بگذرد و دوباره فروریخت.

اثر آتش‌بس بر بازارها/ بازدهی کدام سکه در یکسال گذشته منفی بوده؟ 02 مه 2024

اثر آتش‌بس بر بازارها/ بازدهی کدام سکه در یکسال گذشته منفی بوده؟

اکوایران: جنگ غزه ریسک در خاورمیانه را افزایش داد و افزایش سطح ریسک تا حدودی اثر خود را بر بازار ارز و سرمایه گذاشت. با قوت گرفتن احتمال آتش‌بس اکوایران در این گزارش اثر آتش‌بس در جنگ را بر بازارها بررسی می‌کند.

قیمت بیت‌کوین تا چه سطحی ممکن است کاهش یابد؟ 02 مه 2024

قیمت بیت‌کوین تا چه سطحی ممکن است کاهش یابد؟

اکوایران: بیت‌کوین در هفته‌های اخیر با کاهش قیمت قابل توجهی همراه شده است و این احتمال وجود دارد که قیمت آن به کمتر از ۴۰ هزار دلار نیز سقوط کند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.