فوتبال دستی ورزشی عالی برای ایجاد رقابت و هیجان
فوتبال دستی ورزشی عالی برای ایجاد رقابت و هیجان

فوتبال دستی از جمله سرگرمی‌هایی محسوب می‌شود که همه ما از کودکی تا هم اکنون با آن خاطره‌های زیادی داریم و اکثرا آن را در خانه‌های بازی تجربه کرده‌ایم و از آن لذت می‌بردیم.

به گزارش بازار، فوتبال دستی از جمله سرگرمی‌هایی محسوب می‌شود که همه ما از کودکی تا هم اکنون با آن خاطره‌های زیادی داریم و اکثرا آن را در خانه‌های بازی تجربه کرده‌ایم و از آن لذت می‌بردیم. فوتبال دستی می‌تواند شما را به دنیای نوجوانی ببرد و خاطرات بازی فوتبال را باری دیگر برای شما زنده کند.
ایده اصلی بازی فوتبال دستی از سال ۱۹۰۱ در ذهن آقای هارولد سیرل تورنو ایجاد شد ولی تا ۲۰ سال تبدیل به واقعیت نشد زیرا هارولد هیچ ایده‌ای برای ساخت فوتبال دستی نداشت! تا اینکه یکی از دوستان قدیمی هارولد به کمک وی آمد و پس از چند ماه برای اولین بار فوتبال دستی را وارد غرفه بازی در ایالات متحده آمریکا کردند.
بازی فوتبال دستی اصول و قواعد خاص خود را دارد و برای اینکه بتوانید در این بازی جذاب سریع‌تر و راحت‌تر رقبای خود را شکست دهید، لازم است با این اصول آشنا باشید و آنها را در حین بازی رعایت کنید. در ادامه این مطلب قصد داریم تا به بررسی برخی از مهمترین تکنیک‌های بازی فوتبال دستی بپردازیم پس در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

آموزش تکنیک‌های فوتبال دستی
به طور کلی آشنایی با تکنیک‌های فوتبال دستی و همچنین شناخت تمامی فرمول‌های بازی به شما کمک می‌کند تا بتوانید راحت‌تر کنترل بازی را در دست خود بگیرید. در ادامه برخی از مهم‌ترین تکنیک‌های فوتبال دستی را مورد بررسی قرار می‌دهیم.
دسته‌های فوتبال دستی را به آرامی بگیرید
یکی از متداول‌ترین اشتباهاتی که اکثرا بازیکنان در هنگام بازی با فوتبال دستی مرتکب می‌شوند، محکم گرفتن دسته‌های فوتبال دستی است. باید بدانید که با انجام این کار فقط تمرکز و دید خود را کاهش خواهید داد و کیفیت بازی موثری نخواهید داشت. باید بین میله فوتبال دستی و دست شما فضای کافی وجود داشته باشید تا این حفظ فاصله در زمان بازی سرعت مچ شما را بالا ببرد و در نتیجه حرکات شما را بیشتر کند.
پاهای خود را جفت نکنید
برای کنترل بهتر روی بازی باید زمانی که رو به روی فوتبال دستی قرار می‌گیرید، پاهای خود را کمی با فاصله قرار دهید و اصلا آنها را جفت نکنید! این کار به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید آزادانه‌تر و راحت‌تر بازوهای خود را به حرکت در بیاورید.
داشتن زاویه ۴۵ درجه و دورتر نسبت به میز با پاهای کمی باز بهترین حالت ایستادن در رقابت فوتبال دستی است!
مراقب حرکات حریف خود باشید
زمانی که در تلاش هستید تا توپ را بین بازیکنان حریف خود جابه جا کنید، روی آدمک‌های خود نیز تمرکز داشته باشید تا بتوانید هر پاس یا شوت ناگهانی حریف خود را مهار کنید. باید در این بین شکاف‌های بین بازیکنان حریف خود را شناسایی کنید و سعی کنید با شلیک مناسب توپ را وارد دروازه حریف کنید.
آدمک‌های خود را در حالت زاویه دار کنترل کنید
میله سه نفره بهترین کنترل کننده بازی شما خواهد بود از این رو بهتر است همیشه آن را در حالت زاویه دار نگه دارید. با انجام این کار راحت‌تر و سریع‌تر می‌تواند به محض اینکه توپ به آنها رسید، توپ را کنترل کنید و دروازه حریف خود را مورد حمله قرار دهید.
از دیواره‌ها نهایت استفاده را ببرید
یکی از بهترین تکنیک‌های فوتبال دستی که به شما کمک می‌کند تا کنترل بهتری روی بازی داشته باشید، استفاده از دیواره‌های برای انتقال توپ بین بازیکنان است. با پاس‌کاری مناسب با دیواره‌های فوتبال دستی، مسیر پاس توپ خود را سریع‌تر عوض کنید و توپ را به مهاجمین انتقال دهید.
راه‌های نفوذ تیم حریف را تا جای امکان ببندید!
در حین حمل به دروازه حریف خود سعی کنید تا جای امکان راه‌های نفوذ را ببندید زیرا ممکن است در این بین حریف شما کنترل توپ را در دست گرفته و با یک کنترل ساده قبل از اینکه شما اقدام متقابل انجام دهید، دروازه شما را باز کند. سعی کنید آدمک‌های خود را تا جای امکان به صورت زاویه دار قرار دهید تا از رد شدن توپ جلوگیری کنند.

آشنایی با انواع مختلف فوتبال دستی
در حال حاضر فوتبال دستی‌ها در انواع مختلف طراحی و ساخته می‌شوند که هر کدام از آنها ویژگی‌های مختص به خود را دارند و می‌توانید هر کدام از مدل‌های فوتبال دستی، محیط‌های پارکی را جذاب‌تر و دلنشین‌تر کنید. در ادامه به بررسی و معرفی برخی از بهترین مدل‌های فوتبال دستی می‌پردازیم.
در ضمن اگر قصد خرید فوتبال دستی و دیگر وسایل پارکی دارید، از آنجایی که در فروشگاه تفریح سازان پایه چراغ پارکی ارزان‌تر از دیگر فروشگاه‌های اینترنتی است، به شما پیشنهاد می‌کنیم که این فرصت را از دست ندهید و همین الان برای تهیه و خرید پایه چراغ پارکی در انواع طرح‌ها و رنگ‌ها اقدام کنید.
فوتبال دستی باشگاهی
یکی از مدل‌های نوستالژیک فوتبال دستی، فوتبال دستی باشگاهی است. در این بازی هر بازیکن می‌تواند ۴ گرداننده را کنترل کرده و با ۱۵ الی ۲۶ بازیکن یا آدمک، بازی را تجربه کند و رقبای خود را شکست دهد. این نوع فوتبال دستی می‌تواند تجربه‌ای هیجان انگیز و لذت بخش را برای شما به ارمغان بیاورد.
فوتبال دستی شهربازی
فوتبال دستی شهربازی یکی از لاکچری ترین و مهیج‌ترین انواع فوتبال دستی محسوب می‌شود. این نوع فوتبال دستی نسبت به دیگر انواع فوتبال دستی دارای سیستم هوشمندانه تری است و به بازیکنان کمک می‌کند تا راحت‌تر و بهتر بتوانند آدمک‌های خود را کنترل کنند. معمولا در این نوع از فوتبال دستی از سیستم‌های هوشمند و الکترونیک استفاده می‌شود که می‌تواند تعداد گل‌های زده را شمارش کرده و در صفحه نمایش خود نشان دهد.
در کل خرید و تهیه فوتبال دستی شهربازی به همراه خرید نیمکت پارکی و دیگر وسایل و تجهیزات بازی توسط مسئولین شهربازی در مجموع می‌توانند باعث افزایش جذایبت محیط‌های پارکی شوند.

فوتبال دستی فضای باز
یکی از انواع فوتبال دستی که اکثر در فضاهای باز مانند پارک‌ها و… موجود است و دارای طراحی منحصر به فرد و جذابی می‌باشد، فوتبال دستی فضای باز است. این نوع فوتبال دستی با دارا بودن گل شمار دیجیتالی و هوشمند، گزارشگر اعلام گل، داشتن تایمر محاسبه به عنوان یکی از جذاب‌ترین و بهترین مدل‌های فوتبال دستی محسوب می‌شود که محبوبیت بسیار بالایی دارد.
فوتبال دستی ویلایی
پس از شروع سخت یک هفته کاری، بهترین تجربه سرگرم کننده ای که می‌تواند تمام خستگی شما را از بین ببرد، فوتبال دستی ویلایی با دوستان و خانواده است. این نوع فوتبال دستی به گونه‌ای طراحی شده است که به راحتی قابل حمل است و همچنین در عین حال می‌تواند تجربه‌ای متفاوت و لذت بخش را برای شما به ارمغان بیاورد.
سخن پایانی
در کل باید گفت که فوتبال دستی به عنوان یکی از سخت‌ترین و در عین حال جذاب‌ترین سرگرمی‌ها محسوب می‌شود که می‌تواند مدت‌ها شما را سرگرم کند. در این مطلب سعی کردیم تا به بررسی برخی از مهمترین تکنیک‌های فوتبال دستی که به شما کمک می‌کنند بتوانید سریع‌تر و راحت‌تر رقبای خود را شکست دهید، بپردازیم.
اگر به دنبال تهیه و خرید فوتبال دستی در انواع مدل‌ها و طرح‌های هستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که سری به فروشگاه تفریح سازان بزنید. همچنین در فروشگاه tafrihsazan شما می‌توانید انواع مختلف وسایل و تجهیزات پارکی مانند مخزن زباله گالوانیزه، سرسره پارکی، چرخ و فلک، ترامپولین، ایرهاکی و… را با مناسب‌ترین قیمت تهیه کنید.
 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]