پرطرفدارترین خدمات قالیشویی در تهران
پرطرفدارترین خدمات قالیشویی در تهران

همانطور که حتما می دانید، قالیشویی ها معمولا خدمات متنوعی را به مشتریان شان ارائه می دهند و افراد نیز بسته به نیازشان، از خدمات آن ها استفاده می کنند.

به گزارش بازار، همانطور که حتما می دانید، قالیشویی ها معمولا خدمات متنوعی را به مشتریان شان ارائه می دهند و افراد نیز بسته به نیازشان، از خدمات آن ها استفاده می کنند. در این میان، برخی از خدمات، معمولا بیشتر استفاده شده و افراد به آن ها نیاز بیشتری پیدا می کنند. قالیشویی های حرفه ای همچون قالیشویی در شهرک غرب که سابقه زیادی در این زمینه دارند، دقیقا این نیازهای مشتریان را می دانند و بنابراین درصدد رفع هرچه بهتر این نیازها می کوشند.
بنابراین به عنوان یک قالیشویی معتبر و باسابقه، در این مقاله قصد داریم تا پرطرفدارترین خدمات قالیشویی ها را به ترتیب اولویت به شما معرفی کنیم. پس ما را تا انتهای این نوشتار همراهی کنید.

خدمات اعلاشویی فرش

مسلما مهم ترین خدمتی که یک قالیشویی به مشتریان خود ارائه می دهد، شستن فرش است. اما اعلاشویی شاید یکی از خدمات کمتر شناخته شده در میان مشتریان باشد. خدمات اعلاشویی با شامپوفرش های باکیفیت بسیار بالا انجام می شود. در این روش شستشو، تکنسین های تخصصی قالی شویی وارد عمل شده و خدمات دیگری اعم از پرزگیری، لکه گیری و موگیری فرش نیز انجام می شود. پس از این انجام این مراحل، فرش دو مرتبه شسته شده و خشک کردن نیز با دستگاه های مخصوص آبگیری لوله ای انجام می شود.
همچنین اگر خدمات اعلاشویی را انتخاب کنید، پس از اینکه فرآیند شستشو تکمیل شد از براق کننده های مخصوص فرش و اتوپرس های مخصوص نیز برای فرش شما استفاده می شود.
بنابراین توجه داشته باشید که اعلاشویی فرش علاوه بر اینکه ظاهری تمیز به فرش شما می دهد، به دلیل شستشوی دومرحله ای که دارد، فرش را عمیقا تمیز خواهد کرد. همچنین دوام و سلامت فرش در خدمات اعلاشویی بیشتر حفظ می شود. علاوه بر تمامی این موارد، در نظر داشته باشید که در خدمات اعلاشویی، فرش ها به صورت جداگانه لکه گیری شده و بنابراین نتیجه نهایی کار نیز حرفه ای تر خواهد بود.

مبل شویی در محل

خدمات مبل شویی در محل یکی دیگر از خدمات پرطرفدار در میان مشتریان است. برای دریافت این خدمت، تفاوتی نمی کند که بخواهید مبلمان منزل یا محل کارتان را تمیز کنید. قالیشویی های حرفه ای این خدمات را در محل خودتان انجام می دهند.
شستشوی مبل در محل توسط قالیشویی های معتبر با دستگاه های مخصوص مبل شویی انجام می شود. شستشوی مبلمان در محل، بسته به نوع دستگاه قالیشویی موردنظر شما، شامل یک مرحله شستشو با مواد شوینده، یک مرحله آبگیری و یک مرحله خشک کردن است. پس از دریافت خدمات مبل شویی، مبلمان شما همچون روز نو و درخشان می شود.
مبل شویی در محل مشتری، باعث می شود تا از هزینه های مشتری کاسته شود. به این صورت که وقتی مبلمان جابجا نمی شود، هزینه جابجایی نیز نخواهد داشت. همچنین وقتی مبلمان جابجا نمی شود، آسیب نیز نمی بیند. بنابراین نتیجه شستشوی مبل در محل این است که مبلمان گران قیمت مشتری، بدون هرگونه آسیب و جابجایی، همانجا در محل خودش، همچون روز اول تمیز و نو می شود.

موکت شویی

خدمات موکت شویی نیز در میان علاقمندان به موکت، بسیار پرطرفدار است. امروزه بسیاری از افراد بسته به بودجه شان، خانه یا محل کارشان را تماما موکت کرده اند. همچنین بسیاری از افراد برای مکان های خاص خانه یا اتاق های دفترکارشان، موکت را به عنوان کفپوش اصلی شان برگزیده اند. بنابراین خدمات موکت شویی یکی از پراستفاده ترین خدماتی است که یک قالیشویی حرفه ای به مشتریانش ارائه می دهد.
در سال های اخیر که شستشوی مکانیزه بیشترین روش شستشو بوده است، موکت ها نیز از این قاعده جدا نبوده و توسط روش های شستشوی مکانیزه، تمیز می شوند. قالیشویی های حرفه ای برای شستشوی موکت ها نیز دستگاه های مخصوصی دارند که توسط آن موکت ها بدون دخالت دست، شستشو داده می شوند. پس اگر شما هم موکت هایی دارید که می خواهید مثل روز اول، تمیز و نو شوند، تماس با قالیشویی شهرک غرب را در دستور کارتان قرار دهید.

خدمات ترمیم فرش

رفوی فرش از دیگر خدماتی است که توسط قالیشویی های حرفه ای انجام شده و اشکالاتی که فرش ها پیدا می کنند را برطرف می کنند. در خدمات رفوی فرش، فرقی نمی کند که فرش ها پاره شده باشند، ریشه های شان جدا شده باشند یا آنکه دچار پوسیدگی یا حتی بیدزدگی شده باشند، به هرحال ترمیم فرش توسط استادکاران ماهر انجام شده و خیال مشتریان بابت از بین رفتن عیوب فرش، راحت خواهد بود.
علاوه بر عیوبی مثل سوختگی، پارگی و …، اگر لکه های سرختی مثل لکه لاک، لکه قیر، جوهر و … نیز روی فرش ایجاد شده باشد، در خدمات رفوگری فرش برطرف شده و فرش ها همچون روز اول تمیز و نو می شوند. به این ترتیب هر مشکلی که فرش ها داشته باشند، توسط قالیشویی های حرفه ای برطرف شده و فرش ها براق، تمیز، نو، خوشبو و خشک شده به صورت کاور شده تحویل مشتریان می شوند.
خدمات ویژه قالیشویی های حرفه ای
در قالیشویی های حرفه ای تمامی خدمات گفته شده در بالا، با بالاترین سطح کیفیت ارائه می شود. وقتی شما بابت کیفیت خدمات ارائه شده توسط قالیشویی مطمئن باشید، می توانید با خیالی آسوده، تمامی خدمات موردنظرتان را به صورت یکجا سفارش دهید. به این ترتیب هم در زمان خود صرفه جویی کرده اید و هم آنکه توانسته اید به میزان زیادی هزینه های خود را کاهش دهید.
اگرچه که خدمات قالیشویی و موکت شویی دو جزء جدایی ناپذیر یک قالیشویی هستند اما مبل شویی و رفوگری نیز خدماتی هستند که به دلیل استقبال زیاد، معمولا در قالیشویی های معتبر ارائه می شوند.

تعرفه خدمات قالیشویی
تعرفه خدمات قالیشویی اعم از شستشوی فرش، شستشوی مبل، شستشوی موکت و … همه ساله توسط اتحادیه قالیشویان ارائه می شود. قالیشویی ها موظف هستند که این نرخ های مصوب شده را در هنگام ارائه خدمات شان، لحاظ نمایند.
قالیشویی های حرفه ای و معتبری که تحت نظر اتحادیه هستند، همواره این نرخ ها را رعایت کرده و خیال مشتریان شان نیز بابت هزینه های مقرون به صرفه و اقتصادی آسوده خواهد بود.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]