سرور مجازی ترید کدام کشورها برای ترید کردن مجاز است؟
سرور مجازی ترید کدام کشورها برای ترید کردن مجاز است؟
خرید سرور مجازی فنلاند طرفداران و مخاطبان خاص خود را دارد

خرید سرور مجازی فنلاند طرفداران و مخاطبان خاص خود را دارد و کسی که به دنبال وی پی اس فنلاند هست ، اصولا برای وب گردی و دانلود و … دنبال این کشور خاص نیست و به درخواست حجم زیادی از کاربران تیم توشن در نهایت تعداد قابل توجهی از بهترین دیتاسنتر این کشور ، سرور خریداری و در در دسترس قرار گرفت که در ادامه به بررسی کامل سرور با آی پی Finland میپردازیم .

همانطور که خود شما هم میدونید ، بعد از قرارگرفتن نام ایران در لیست سیاه FATF و ابلاغ تحریم‌ ها علیه ایران، صرافی Binance هم محدودیت‌ هایی برای کاربران ایرانی ایجاد کرد که باعث شد تریدرهای ایرانی به استفاده از سرورهایی با آی پی کشورهای دیگر روی‌ آورند .

به تعبیری دیگر کشورهایی که از نظر سیاسی و اجتماعی حاشیه کمتری داشته باشند، می‌ توانند انتخاب مناسب برای کاربران ایرانی باشند. از این سرورها می‌ توان برای دسترسی به‌ حساب کاربری در صرافی بایننس و سایر صرافی ها و یا حتی کارهای ارزی بهره برد که برای تریدرها بسیار مهم و حیاتی است.

این کشور همانند همه سرورهای در دسترس در سرتاسر جهان معایب و مزایایی دارد که در ادامه به بررسی آن‌ها به‌صورت کامل و شفاف می‌پردازیم.

خرید سرور با آی پی فنلاند

سرور مجازی ترید کدام کشورها برای ترید کردن مجاز است؟

همان‌ طور که پیش‌ تر به بررسی آن پرداختیم، دیتاسنتر فنلاند مانند همه دیتاسنترهای موجود دارای یک سری معایب و یک سری مزایا است. تیم توشن همیشه در تلاش بوده است که این موضوعات را به‌ صورت شفاف و کامل خدمت شما عزیزان تقدیم کند.

قبل از هر چیز، سرور فنلاند مناسب کدام دسته از کاربران است؟

کسانی که ترید می‌ کنند می‌ توانند از وی پی اس فنلاند استفاده کنند. این سرور برای تریدرهایی که درگذشته از آی پی فنلاند برای ورود به صرافی بایننس و ترید استفاده کرده‌اند، مناسب است. این صرافی حساسیت فراوانی روی عوض شدن آی پی دارد و به همین دلیل تریدرها از آی پی کشور فنلاند برای دسترسی به صرافی بایننس و ترید استفاده می‌ کنند.

دسته دیگری از افراد هم هستند که با این کشور تجارت می‌ کنند و برای انجام امور بانکی و جابه‌ جایی پول و ارز نیاز به آی پی فنلاند دارند، این افراد نیز از وی پی اس های فنلاند استفاده می‌ کنند.

همچنین افرادی نیز هستند که دانشجوی فنلاند بوده و به هر دلیلی در خارج از این کشور به سر می‌ برند. آنها می‌ توانند به‌ راحتی و با استفاده از وی پی اس کشور فنلاند به سایت دانشگاه خود دسترسی پیدا کنند و با استفاده از آن می‌ توانند به‌ راحتی در کلاس‌ ها شرکت کنند و یا به کارهای درسی خود برسند.

خرید سرور فنلاند برای گیمرها نیز مناسب است. سرور فنلاند با پینگ و پکت لاس خوب و مناسبی که دارد می‌ تواند گزینه ایده آلی برای کاربران گیمر باشد.

خب بعد توضیحات ارائه شده به بررسی مزایای این سرور بپردازیم.

مزایای خرید سرور فنلاند

یکی از مهم‌ ترین ویژگی‌ هایی که در اول هم به آن اشاره کردیم، بی حاشیه بودن کشور فنلاند در سیاست‌ های اروپایی و آمریکایی است که برای تریدرها بسیار مفید و مهم است. تریدرها با استفاده از این ویژگی می‌ توانند بدون نگرانی و استرس احراز هویت بایننس به انجام فعالیت‌ های خود بپردازند و از تمام امکانات صرافی بایننس برخوردار شوند.

البته دقت کنید موضوع احراز هویت حالا چه در بایننس و چه در هر کجای دیگر به زودی به یک موضوع مهم تبدیل می شود و همه مجبور می شوند انجام دهند و این موضوع دیر یا زود انجام می شود .

سرور مجازی هلند چیست؟

سرور مجازی هلند نوعی از سرویس میزبانی است که دیتاسنتر آن در کشور هلند قرار دارد و به شما یک آی پی اختصاصی از کشور هلند ارائه می دهد. به همین دلیل افراد زیادی هستند که به خرید این VPS نیاز پیدا می کنند زیرا از آن برای ترید، مدیریت کسب و کارهایی با مخاطبان خارجی یا هر فعالیت اینترنتی که با آی پی ایران مجاز نمی باشد، استفاده می کنند.

اما سرعت و قدرت این VPS به منابع سخت افزاری بکار رفته در سرور و اعتبار دیتاسنتر و شرکت ارائه دهنده بستگی دارد، پس باید هنگام خرید سرور مجازی هلند نکات مهمی را مورد توجه قرار بدهید.

آی پی اختصاصی هلند

آی پی اختصاصی کشور هلند مانند یک کامپیوتر در موقعیت جغرافیایی کشور هلند است که شما را شهروند هلند معرفی می کند. تفاوت سرور مجازی با VPN در اینجاست که هنگام استفاده از VPN با قطع و وصل شدن، موقعیت شما تغییر می کند اما در سرور مجازی شما در موقعیتی ثابت و همیشگی هستید، به همین دلیل مشکلی برای احراز هویت در صرافی های معتبر نخواهید داشت.

برخی از شرکت های ارائه دهنده وی پی اس هلند بیشتر از یک آی پی ثابت به شما ارائه می دهند که در صورت نیاز باید حتما این مسئله را از شرکت مورد نظرتان پیگیری کنید.

همچنین بهتر است از شرکتی VPS هلند را بخرید که به شما امکان تغییر منابع بدون تغییر آی پی را بدهد. زیرا برخی شرکت ها در صورت تمدید یا تغییر منابع یا حتی تغییر سرور مجازی به اختصاصی، آی پی شما را تغییر می دهند، پس اگر ثابت بودن آی پی برایتان مهم است باید قبل از خرید سرور هلند، این موضوع را چک کنید.

خرید سرور مجازی فرانسه

خرید سرور مجازی فرانسه

شرکت توشن ارائه دهنده با کیفیت ترین سرور های مجازی از دیتاسنتر های مختلف دنیا میباشد . یکی از قویترین سرور های دنیا که دارای پورت قدرتمند میباشد سرور مجازی فرانسه است .

از ویژگی های سرور فرانسه میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

کیفیت سخت افزاری بسیار بالا سرور های فرانسه

پورت بسیار قدرتمند و بدون قطعی .

پشتیبانی ۲۴ ساعته .

هارد های پرسرعت فرانسه .

خرید سرور فرانسه مناسب سایت های دانلود ، وب سایت ، هاستینگ ، سرور دانلود ، سرور کلش آف کلنز ، سرور ویندوز ، سرور لینوکس ، سایت های پربازدید ، شبکه های اجتماعی و … میباشد .

یکی از دلایل مهم خرید سرور فرانسه ، آی پی خاص این لوکیشن میباشد که کاربرانی نیاز به این آی پی و لوکیشن فرانسه دارند از این سرور مجازی استفاده میکنند .

یکی از مهمترین ویژگی های که با خرید سرور های فرانسه از شرکت توشن می توانید داشته باشید ، میتوان به ارائه سرور های مجازی روی هارد پرسرعت NVMe نام برد که این هارد از آخرین تکنولوژی روز دنیا میباشد .

خرید سرور مجازی ترکیه

خرید سرور مجازی ترکیه یک انتخاب هوشمندانه برای وب مسترهایی است که می خواهند آدرس IP سایتشان از جایی غیر از ایران قابل مشاهده باشد. خرید سرور مجازی ترکیه که یک سرور مجازی ترید است، برای کسانی که امنیت در اولویت است توصیه می شود. زیرا VPS ترکیه امنیت بسیار بالایی در برابر جرائم سایبری دارد. اگرچه قیمت وی پی اس ترکیه نسبت به سرورهای اختصاصی ارزانتر است. اما از آنجایی که تمامی سایت های میزبانی شده روی یک سرور کاملا از یکدیگر ایزوله بوده و این سرورها بسیار امن هستند.
سرور ترکیه برای هر سایتی مناسب است که علاوه بر داشتن IP غیر ایرانی، به سروری نیز نیاز داشته باشد که بتواند ترافیک رو به رشد سایت را به خوبی مدیریت کند. سرورهای مجازی ترکیه در بهترین مراکز داده کشور واقع در استانبول میزبانی می شوند. خرید VPS ترکیه به معنای دریافت سرویسی با آدرس IP و مکان ۱۰۰% واقعی و کاملاً انحصاری است.

چرا سرور های ترکیه ؟

چرا سرور های ترکیه ؟

ترکیه یکی از نزدیک ترین کشورها به ایران است. و خدمات زیرساخت اینترنت در این کشور شرایط بسیار خوبی دارد. به همین دلیل است که سرورهای ابری ترکیه سرعت عملیاتی بالایی دارند و سایت های میزبانی شده روی این سرورها سرعت بارگذاری خوبی دارند. همچنین سرور مجازی ترکیه ارزانتر از سرورهای کشورهای اروپایی است، بنابراین می توانید کاری کنید که این سرور از سرویس ابری موجود استفاده کند.
بازنشانی free سیستم عامل
اگر سیستم عامل شما آسیب دیده است و باید آن را ریست کنید، امکان ریست کردن آنی سیستم عامل وجود دارد.

• آی پی منطبق با لوکیشن
برای اینکه بتوانید به عنوان یک شهروند ساکن ترکیه از وب سایت های مختلف بازدید کنید و یا خدماتی را که با موقعیت ترکیه دارید به نمایش بگذارید و محدودیت های تحریم را نداشته باشید. خرید سرور مجازی ترکیه می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای شما باشد.

مزایا و ویژگی‌های سرور مجازی ترکیه

عملکرد و سرعت عالی
دارای زیرساخت قدرتمند
امکان ارتقاء
امکان نصب تمامی سیستم‌ عامل ها
پنل کاربری سریع و یوزر فرندلی
پرداخت به اندازه مصرف

در این مطلب در خصوص بهترین vps برای ترید صحبت کردیم. شرکت توشن انواع سرور مجازی ایران و اروپا را با بالاترین کیفیت ارائه می کند. جهت خرید سرور مجازی فنلاند ، سرور مجازی آلمان ، سرور مجازی هلند، سرور مجازی ترکیه ، سرور مجازی فرانسه و … می توانید از طریق شماره تلفن ۰۲۱۹۱۰۰۶۹۹۶ با کارشناسان فروش ما در شرکت توشن تماس بگیرید و از مشاوره رایگان کارشناسان ما بهره مند شوید.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]