تغییر و تحول کیف پول کوینکس در راستای ورود به دنیای وب ۳
تغییر و تحول کیف پول کوینکس در راستای ورود به دنیای وب ۳
کوینکس، یکی از صرافی‌های رمزارز پیشرو در جهان، برای معرفی ارتقاء جامع محصول محبوبش «کیف پول کوینکس» لحظه‌شماری می‌کند.
فهرست خبر اقتصادی تغییر و تحول کیف پول کوینکس در راستای ورود به دنیای وب ۳

 هویت جدید حس‌وحال تازه‌ای به این برند بخشیده است و در عین حال چشم‌انداز کیف پول کوینکس یعنی کمک به کاربران جهت کاوش امکانات دنیای web3 را به تصویر می‌کشد.

هایپو یانگ، موسس و مدیر عامل کوینکس اظهار داشت، «ما، به‌عنوان پیشگامان دنیای رمزارزها، هیجان زیادی داریم تا این تحول برند کیف پول کوینکس را منتشر کنیم. برند جدید نشان می‌دهد ما همچنان متعهد هستیم کاربران را در ورودشان به اکوسیستم در حال ظهور web3 هدایت کنیم».

مفهوم برند جدید چشم‌انداز «کیف پول کوینکس» را به‌عنوان محصولی پیشگام جهت کاوش در دنیای web3 خلاصه می‌کند. کوینکس، به‌عنوان شرکتی پیشگام در دنیای رمزارزها، دانش و ابزارهای لازم برای کاوش ایمن در این دنیای جدید را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. کوینکس از طریق ساده‌سازی پیچیدگی‌ها تجربه‌ای غریزی را خلق می‌کند که سردرگمی‌های به‌وجود آمده در هنگام تعامل با محصولات‌مان یا سرمایه‌گذاری را کاهش می‌دهد. کوینکس علاوه بر هدایت کاربران، امنیت و رشد آنها را تضمین می‌کند. شعار تبلیغاتی «کاوش، اکتشاف، نوآوری» نشان از ایجاد امکان کاوش بی‌وقفه در دنیای دی‌فای، ان‌اف‌تی‌ها، گیمینگ، دی‌اپز، متاورس و فراتر از آن است.

کیف پول کوینکس

خود و کیف پول در فضاپیمایی ایرودینامیک گنجانده شده است. بال عقب که بدنهٔ هواپیما را قفل کرده است حاکی از این است که امنیت در بالاترین اولویت قرار دارد. رنگ نقره‌ای‌خاکستری براق نشان از سادگی و تجربهٔ فوق‌العاده دارد، در حالی که آبی تیره محافظت کامل از دارایی را تداعی می‌کند. این هویت آینده‌نگرانه، روحیهٔ پیشگام بودن کیف پول کوینکس را به‌عنوان دروازه‌ای برای ورود به حوزه‌های جدید web3 به تصویر می‌کشد. جزئیات بصری برجسته بر نوآوری و توانمندسازی کاربران تأکید دارد.

تیم تحقیق و توسعهٔ کوینکس، که در بالاترین سطح جهان قرار دارد، جدیدترین قابلیت‌ها را در کیف پول کوینکس گنجانده است تا بهترین تجربهٔ کار با web3 را برای کاربران به ارمغان بیاورد. با افزایش استقبال از ابزارهای دنیای web3، کوینکس به‌سرعت محصول و برند را ارتقاء می‌دهد تا از نوآوری در این دنیای جدید عقب نماند.

کیف پول کوینکس از بیش از ۵۲ بلاک‌چین شناخته‌شده و یک میلیون توکن پیشتبانی می‌کند و امکان معامله، استکینگ، دسترسی به دی‌اپ، و سایر قابلیت‌ها را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. به‌همراه این ارتقاء برند، مجموعه‌ای از کارزارهای تبلیغاتی بزرگ برگزار می‌شوند، که شامل مشارکت در رسانه‌های اجتماعی محبوب، تبلیغ اینفلوئنسرها، و محتوای آموزشی برای افزایش آگهی هستند. کوینکس همچنین رویدادهای آنلاین و آفلاینی را جهت آموزش web3 و نحوهٔ اتصال با این برند برگزار می‌کند.

ارتقاء برند برهه‌های به‌شدت هیجان‌انگیز برای کیف پول کوینکس و به‌طور کلی همهٔ بازیگران دنیای web3 است، چرا که همهٔ آنها به دنبال این هستند که با عرضهٔ نوآوری‌های web3 برای تمامی کاربران، نقشی پیشرو در ورود به این دنیای جدید داشته باشند.

برای تجربهٔ آیندهٔ بازارهای مالی، امکانات web3 و امکانات جدید « کیف پول کوینکس را دانلود کنید».

دربارهٔ کوینکس

صرافی رمزارز کوینکس، که در سال ۲۰۱۷ تأسیس شد، متعهد به تسهیل معامله‌گری است. این پلتفرم خدمات متنوعی از جمله معاملات اسپات و مارجین، فیوچر، سوآپ، بازارسازی خودکار، و خدمات مدیریت مالی را به بیش از ۵ میلیون کاربر در بیش از ۲۰۰ کشور و منطقه در جهان ارائه می‌دهد. کوینکس از زمان تأسیس همواره به اصل خدمت‌رسانی «اولویت با کاربران» پایبند بوده است. این صرافی، با نیت صادقانهٔ توسعهٔ محیطی منصفانه، محترمانه و ایمن برای معاملهٔ رمزار، و با ارائهٔ محصولات و خدماتی با کاربری آسان، کاربران را قادر می‌سازد به‌آسانی به دنیای رمزارز دسترسی پیدا کنند.

دربارهٔ کیف پول کوینکس

کیف پول کوینکس پیچیدگی‌های تعاملات بلاک‌چین را از میان بر می‌دارد و امکانات جدیدی را در اختیار کاربران تازه‌وارد و باتجربهٔ دنیای رمزارزها قرار می‌دهد. قابلیت‌های منحصر به فردی همچون پیشتیبانی از مولتی‌چین، انتقال ان‌اف‌تی، پاداش استکینگ، و معاملات سریع بیت‌کوین، تجربه‌ای بی‌نقص و ارتقاء‌یافته را برای کاربران به ارمغان می‌آورد.این کیف پول ، هم‌‌راستا با چشم‌انداز کوینکس جهت تسهیل معاملات رمزارز، دروازه‌ای جهت ورود به دنیای امورمالی غیرمتمرکز و web3 را برای بیش از ۵ میلیون شرکت‌کننده از سراسر جهان در اکوسیستم کوینکس ایجاد می‌کند.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 2 میانگین: 5]