هنر کمتر ولی با ارزش تر، دیدگاه جدید کوینکس!
هنر کمتر ولی با ارزش تر، دیدگاه جدید کوینکس!
صرافی کوینکس اولین ویدیوی تبلیغاتی خود را برای رویداد هاوینگ بیت کوین منتشر کرد و تصویر جدیدی از نوآوری و خدمات خود را در این ویدئو به نمایش گذاشت.

این فیلم کوتاه ضمن به تصویر کشیدن رشد یک توکن عادی پس از ورود به دنیای جدید کوینکس و تبدیل شدن به یک بیت‌کوین باارزش، نشان‌دهنده تعهد کوینکس به نوآوری در صنعت و حفظ امنیت دارایی کاربران با بهترین روش‌ها توسط متخصصین مجرب و کارآزموده است.

دیدگاه جدید صرافی ارز دیجیتال کوینکس در این ویدیو تبلیغاتی مبتنی بر هنر « کمتر ولی با ارزش تر» و مطابقت دادن آن با رویداد هاوینگ بیت کوین بوده و یک نقطه عطف برای درک متعهد بودن کوینکس به توسعه و نوآوری به‌شمار می‌آید. اگر تمایل دارید در بازار پرفراز و نشیب رمزارزها سرمایه‌گذاری کنید، کوینکس بهترین فضای رقابتی را با امنیت بالا در حفظ دارایی شما فراهم می‌کند.

کوینکس چیست؟

یکی از بزرگترین و معتبرترین صرافی‌های ارز دیجیتال در جهان، کوینکس است که با رویکردی پیشگیرانه در حل مشکلات کاربران خود از طریق خدماتی که ارائه می‌دهد، توانسته نظر اغلب سرمایه‌گذاران بازار کریپتو را به خود معطوف کند.

این صرافی با ارائه پلتفرم‌های معاملاتی پیشرفته و پشتیبانی همه‌جانبه از خدمات خود به قابل اعتمادترین صرافی تبدیل شده و روزبه‌روز در حال نوآوری‌هایی خارق‌العاده برای حفظ امنیت دارایی کاربران و همچنین کمک به کسب سود برای آن‌ها است.

کوینکس با پشتیبانی از تعداد بالای رمزارز و همچنین جفت‌ارز، دست کاربران را برای انجام معاملات پرسود باز گذاشته و با ایجاد یک محیط معاملاتی ساده و مطمئن، کاربری صفحه خدمات خود را در حد قابل توجهی بهینه کرده است.

کمتر ولی با ارزش تر (Less is more)

این شعار جدید کوینکس است که خدمات خود را با هاوینگ بیت‌کوین مقایسه کرده و ذکر می‌کند، همانطور که پاداش بیت کوین در این واقعه نصف می‌شود ولی به دلیل عرضه کمتر ارزش آن بیشتر می‌شود، کوینکس نیز سادگی را در لیست اهداف خود قرار داده و با وجود این‌که در ظاهر این سادگی از ویژگی‌های قابل توجه برخوردار نبوده و کم است، ولی در اصل همین کم بودن و نداشتن پیچیدگی و داشتن سادگی، ارزش کوینکس را چندین‌ برابر کرده، زیرا هر چه ویژگی‌ها بیشتر باشد، پیچیدگی نیز بیشتر خواهد بود.

این چیزی نیست که برای کاربران خوشایند باشد، چراکه این افراد یک فضای رقابتی ساده را به سختی و پیچیده بودن روش‌های معامله ترجیح می‌دهند. پس هر چه کمتر و ساده‌تر، باارزش‌تر!

هاوینگ بیت کوین

قطعا شما هم بارها با واژه هاوینگ برخورد کرده‌اید و اطلاعاتی درباره آن دریافت نموده‌اید. باتوجه به دیدگاه جدید کوینکس در مورد یعنی کمتر ولی با ارزش تر، و تطابق و همزمان شدن آن با هاوینگ بیت کوین، لازم دانستیم در این بخش نیز توضیح مختصری در مورد این اتفاق ذکر کنیم.

هاوینگ در لغت معنای نصف شدن می‌دهد که در شبکه بیت ‌کوین معنای ویژه‌ای دارد. Halving یک رویداد از پیش برنامه‌ریزی شده است که در سیستم بیت ‌کوین پس از استخراج ۲۱۰ هزار بلاک یا به‌عبارتی تقریبا هر چهار سال یک ‌بار اتفاق می‌افتد. در این رویداد پاداش ماینرها برای استخراج هر بلاک از این رمزارز نصف خواهد شد.

با این نصف شدن پاداش، استخراج بیت‌کوین کاهش یافته و تورم این ارز دیجیتال نیز کمتر می‌شود. استخراج و عرضه کمتر موجب افزایش ارزش بیت کوین می‌شود و همین موضوع معنای کلی ویدئو تبلیغاتی کوینکس کاملا روشن شرح می‌دهد.

هاوینگ بیت کوین

جلوه‌های دیدگاه کوینکس

همان‌طور که ذکر کردیم، کوینکس در دیدگاه جدید خود به کمتر ولی با ارزش‌تر اشاره کرده و رابط‌های کاربری و تجربه محصول خود را بر اساس سادگی طراحی کرده است. تیم کوینکس معتقد است هرچه در طراحی یک محصول، سادگی و قابل فهم بودن بیشتر مد نظر قرار گیرد، زمان رسیدن به اهداف کوتاه‌تر و مسیر رسیدن نیز هموارتر خواهد بود. مزایای اصلی محصول کوینکس عبارتند از:

  • سادگی و در عین حال حرفه‌ای بودن
  • تصویرسازی عالی و کاربردی
  • قابلیت استفاده بدون هیچگونه پیچیدگی
  • طراحی محیط کاربری واضح و راحت
  • برخورداری از راهنمای مفید و مختصر
  • زبان ساده و وضوح بیان
  • پشتیبانی از خدماتی که به مشتری ارائه می‌شوند.
  • برخورداری از کپی رایتینگ ویژه

خدمات صرافی کوینکس

کوینکس با ارائه خدمات ویژه و کاربردی توانسته است رضایت اکثر مشتریان و کاربران خود را جلب کند و در لیست بهترین کارگزاری‌ها قرار بگیرد. خدمات این صرافی شامل این موارد می‌شد.

  • تلاش برای دریافت مجوزهای مورد نیاز نظارتی و ارسال به موقع بیانیه‌های عمومی در خصوص مقررات توسعه این حوزه
  • شفافیت دارایی و حفظ اطلاعات ضمن تاکید بر اثبات درخت مرکل
  • حفاظت از دارایی کاربران در مقابل حوادث غیر قابل کنترل با ایجاد یک صندوق انحصاری
  • ارائه یک پلتفرم امن و تضمین امنیت دارایی با استفاده از تکنولوژی پیشرفته توسط تیم امنیتی قدرتمند
  • همکاری با موسسات امنیتی قدرتمند برای بهینه‌سازی حفاظت از پلتفرم معاملات خود

خدمات صرافی کوینکس

نتیجه ‌گیری

هاوینگ بیت‌ کوین یکی از مهمترین رویدادهای دنیای کریپتو بوده که با کاهش عرضه این رمز ارز، ارزش آن را افزایش می‌دهد. همان‌طور که می‌دانید نوسانات قیمت بیت کوین در ارزش کلی سایر رمزارزها تاثیر مستقیم دارد و این موضوع باعث شده اکثر تریدرها معاملات خود را در روزهای نزدیک به رویداد هاوینگ با احتیاط بیشتری انجام دهند.

صرافی ارز دیجیتال کوینکس با ارائه پلتفرم معاملات قابل اعتماد و همچنین پشتیبانی همه‌جانبه از کاربران خود، بهترین مکان برای فعالیت در بازار ارزهای رمزنگاری شده محسوب می‌شود و شما می‌توانید با خیال آسوده در این مجموعه خرید و فروش و فعالیت‌های خود را ادامه دهید.

سادگی محیط کاربری این صرافی یکی از ویژگی‌های منحصر به‌ فرد آن محسوب می‌شود که در رسیدن شما به یک موقعیت عالی بی‌تاثیر نخواهد بود. کوینکس با دیدگاه کمتر ولی با ارزش تر، توانسته بهترین خدمات را ارائه دهد و در موفقیت مشتریان خود نقش مهمی را ایفا کند. برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد خدمات این تیم قابل اعتماد، به سایت صرافی کوینکس مراجعه کنید.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 1 میانگین: 5]