امام جمعه پردیس: در موضوع انتخابات باید دشمن را ناامید و نقشه‌هایش را باطل کنیم
امام جمعه پردیس: در موضوع انتخابات باید دشمن را ناامید و نقشه‌هایش را باطل کنیم

امام جمعه پردیس گفت: موضوع انتخابات حساس است و باید بتوانیم نقشه‌هایی که دشمن دارد را باطل و آن‌ها را ناامید کنیم؛ دشمن با دروغ و فرافکنی قصد دارد مردم را ناامید کرده و با آگاهی غلطی که به مردم می‌دهد قصد دارد مشارکت در انتخابات را پایین آورد.

به گزارش خبرگزاری فارس از پردیس، پیش از ظهر امروز به مناسبت هفته شورای نگهبان مسؤولان ارشد شهرستان پردیس با حضور در دفتر شورای نگهبان شهرستان پردیس از خدمات دستگاه تقدیر کردند.

محسن قضاتلو فرماندار شهرستان پردیس در این مراسم ضمن بیان اینکه انتخابات نزدیک است و باید تمهیدات لازم برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر این انتخابات فراهم شود، اظهار کرد: در طول سال ارتباط خوب وزارت کشور و شورای نگهبان بسیار موثر است و ما نیز عضوی از شورای نگهبان بوده و هستیم؛ امیدواریم انتخاباتی سالمی را در شهرستان پردیس با جانمایی صندوق‌های جدید داشته باشیم.

در ادامه حجت الاسلام سیدحسین حسینی، امام جمعه پردیس ضمن تبریک هفته شورای نگهبان و تقدیر از رئیس و اعضای دفتر شورای نگهبان این شهرستان، اظهار کرد: جایگاه شورای نگهبان صیانت از انقلاب اسلامی است و این شورا امین انقلاب است و این اهمیت شورای نگهبان را می‌رساند.

وی با بیان اینکه در شهرستان پردیس باید از شورای نگهبان حمایت بیشتری صورت گیرد، گفت: نگرانی‌های انتخاباتی با فعالیت شورای نگهبان پردیس رفع شده و در آینده زحمات و تجربیات این دفتر برای همشهریان مشخص خواهد شد.

امام جمعه پردیس ادامه داد: پردیس شهری ویژه است زیرا ساکنین غیربومی و جمعیت تازه وارد، بخش اعظمی از آن را تشکیل می‌دهند و با مشکلات روبنایی و زیربنایی روبرو هستند.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه باید از شورای نگهبان حمایت کرد تا انتخاباتی خوب و موفق را سپری کنیم، ابراز کرد: انتخابات باید سالم، با امنیت بالا و پرشور برگزار شود و امسال مشارکت حداکثری مردم اهمیت بیشتری دارد و باید دست به دست هم دهیم تا این حماسه حضور محقق شود.

وی اضافه کرد: موضوع انتخابات حساس است و باید بتوانیم نقشه‌هایی که دشمن دارد را باطل و آن‌ها را ناامید کنیم؛ دشمن با دروغ و فرافکنی قصد دارد مردم را ناامید کرده و با آگاهی غلطی که به مردم می‌دهد قصد دارد مشارکت در انتخابات را پایین آورد.

امام جمعه پردیس افزود: اقدامات اساسی ما در بحث جهاد تببین و خدمات‌رسانی باید جدی گرفته شود تا مشارکت مردمی بالا رود زیرا دشمنان نقاط ضعف را برجسته سازی می‌کنند اما ما نمی‌توانیم جوان و نوجوانان را با خبرهای خوب و اتفاقات مثبت آشنا کنیم؛ در جهاد تبببن مشکل داریم و با تلاش دوچندان باید این مشکلات را رفع کنیم تا خدمات برای مردم ملموس‌تر شود.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه مسؤولان دفاع مقدس را الگو خود قرار دهند، تاکید کرد: در این ایام نگاه مردم با خدمت رسانی شبانه روزی و انقلابی عمل کردن مسؤولان تغییر می‌کند و دستگاه‌های متولی باید کارهایشان را به خوبی انجام دهند.

وی با اشاره به انتشار خبری مبنی بر اخطار قطع گاز برای ۲۸۲ واحد مسکن مهر، عنوان کرد: روز گذشته خبری از قطع گاز ۲۸۲ واحد مسکن مهر در فاز ۳ پردیس منتشر شد و مسؤولان باید بدانند این اقدامات باعث نارضایتی مردم می‌شود و از این اقدامات پرهیز کنند.

امام جمعه پردیس اذعان کرد: در این خصوص هر مسؤولی باید وظیفه خود را انجام داده و در جهت رفع مشکل مردم قدم بردارد تا مشکلات مردم کاهش پیدا کند.

پایان پیام/۶۷۰۱۶


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]