چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
گروه : طلا و ارز
پ
  • شناسه خبر: 12636
  • 01 آگوست 2023 - 15:11
  • 166 بازدید
  • ۰ دیدگاه

قیمت دلار امروز ۹ مرداد ۱۴۰۲ / سکه در آستانه ۲۹ میلیونی شدن

قیمت دلار امروز ۹ مرداد ۱۴۰۲ / سکه در آستانه ۲۹ میلیونی شدن
قیمت دلار امروز ۹ مرداد ۱۴۰۲ / سکه در آستانه ۲۹ میلیونی شدن

اکوایران: قیمت دلار در مرکز مبادله ارز و طلا امروز تقریبا بدون تغییر در سطح ۴۱ هزار و ۳۰۲ تومان قرار گرفته است. قیمت سکه امامی در صرافی‌های مجاز در سقف کانال ۲۸ میلیون تومان و در آستانه ورود به کانال ۲۹ میلیون تومان قرار دارد.

به گزارش اکوایران، قیمت دلار در مرکز مبادله ارز و طلا امروز با نوسان محسوسی همراه نشده است.

قیمت دلار امروز، سه‌شنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ در مرکز مبادله ارز و طلای ایران در سطح ۴۱ هزار و ۳۰۲ تومان قرار گرفته که نسبت به روز گذشته کاهش جزیی دو تومانی داشته است.

همچنین قیمت یورو که روند افزایشی خود را از روز گذشته از سر گرفته بود امروز نیز با افزایش ۲۰ تومانی را به ثبت رسانده و در سطح ۴۵ هزار و ۵۱۰ تومان قرار گرفته است.

در همین راستا قیمت درهم امارات نیز با رقم ۱۱ هزار و ۲۴۶ تومان بر تابلو درج شده است که نسبت به روز گذشته تغییری نداشته است.

نرخ حواله دلار، حواله یورو و حواله درهم نیز در این مرکز به ترتیب ۳۷ هزار و ۵۴۷ تومان، ۴۱ هزار و ۳۷۳ تومان و ۱۰ هزار و ۲۲۴ تومان درج شده است.

قیمت ارز توافقی

قیمت انواع ارز در صرافی‌های مجاز با نوسان‌های متفاوتی همراه شده است.

قیمت دلار امروز سه‌شنبه دهم مرداد ۱۴۰۲ به صورت توافقی در سایت کانون صرافان (تا حوالی ساعت ۱۲:۳۰) با کاهش جزئی پنج تومانی نسبت به روز گذشته بطور میانگین ۴۱ هزار و ۲۹۷ تومان اعلام شده است.

در همین سایت قیمت یورو توافقی نیز در ادامه روند افزایشی روز گذشته، امروز نیز با افزایش ۱۷ تومانی نسبت به روز گذشته، رقم میانگین ۴۵ هزار و ۵۰۵ تومان را به ثبت رسانده است.

قیمت درهم امارات به صورت توافقی بطور میانگین معادل ۱۳ هزار و ۲۵۴ تومان اعلام شده که با افزایش ۲۷ تومانی همراه شده است.

این نرخ‌ها در حالی است که قیمت دلار در بازار آزاد یعنی قیمتی که بانک مرکزی آن را غیررسمی می‌خواند در سطح بالاتری قرار دارد؛ قیمت دلار در بازار آزاد با اختلاف تقریبا ۸ هزار تومانی در کانال ۴۹ هزار تومان قرار دارد.

نکته مهم امروز بازار اعلام انحلال کانون صرافان ایرانیان از سوی بانک مرکزی بود. بانک مرکزی اعلام کرد که «به دلیل تخلفات و انحراف از اهداف، موضوع و وظایف و اختیارات کانون صرافان ایرانیان، موافقت‌نامه تاسیس این کانون صادره توسط بانک مرکزی، ابطال و انحلال کانون مذکور در دستور کار قرار گرفت.»

قیمت سکه ، نیم سکه و ربع سکه

قیمت سکه امامی امروز به طور میانگین در سقف کانال ۲۸ میلیون تومانی و در سطح  ۲۸ میلیون و ۸۹۰ هزار تومان قرار گرفته که نسبت به روز گذشته افزایش قابل توجه ۷۵۰ هزار تومانی داشته و در آستانه ورود به کانال ۲۹ میلیون تومان قرار گرفته است.

همچنین در سایت اتحادیه طلا، سکه امامی از کانال ۲۸ میلیون تومانی عبور کرده و در رقم ۲۹ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان برای آن درج شده است.

قیمت نیم سکه نیز در صرافی‌های مجاز رقم میانگین ۱۵ میلیون و ۶۲۹ هزار تومان را نشان می‌دهد که افزایشی ۲۵۰ هزار تومانی نسبت به روز قبل داشته است.

تا حوالی ظهر امروز سه‌شنبه دهم مرداد ۱۴۰۲ قیمت ربع سکه در کانون صرافان رقم میانگین ۱۰ میلیون و ۶۲۳ هزار تومان برای آن اعلام شده است.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
منطقه حساس در بازار سکه 08 مه 2024

منطقه حساس در بازار سکه

قیمت سکه امامی در معاملات نقدی دیروز ۵۰۰ هزار تومان ریزش کرد. تحلیل‌گران می‌گویند بازار در منطقه حساسی قرار گرفته که برای معامله مناسب نیست. آن‌ها می‌گویند تا تکلیف فاندهای خبری مشخص نشود بازار با نوسان رفت و برگشتی چپ و راست می‌کند.

مرز صعود و نزول دلار 08 مه 2024

مرز صعود و نزول دلار

تحلیلگران فنی معتقدند مرز صعود و نزول قیمت دلار هرات در ۶۰ هزار و ۸۰۰ تومان است. اگر نرخ دلار امروز بالای این سطح تثبیت دهد می‌تواند برای شکستن مرز مقاومت ۶۱ هزار و ۲۰۰ تومان تلاش کند و برعکس.

محدوده مهم طلای آبشده کجاست؟ 08 مه 2024

محدوده مهم طلای آبشده کجاست؟

طی هشت روز گذشته بازار سهام خروج نقدینگی داشته/ بازار منتظر تعیین تکلیف فاندهای خبری است/ قیمت یورو و دلار در مرکز مبادله بر مدار افزایش بوده/ فضای بازار متاثر از سفر گروسی و حمله اسرائیل است/ محدوده مهم طلای آبشده کجاست؟

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.