شهریورماه سند افتخار ملت ایران در مقابل استکبار جهانی است
شهریورماه سند افتخار ملت ایران در مقابل استکبار جهانی است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با بیان اینکه شهریورماه سند افتخار ملت ایران در مقابل استکبار جهانی است، گفت: در ۱۷ شهریور مردم بی گناه به گلوله بسته شدند و اکنون بسیاری ازمنافق سعی دارند رژیم پهلوی را تطهیر کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، حجت الاسلام سید محسن محمودی با اشاره به در پیش بودن مراسم اربعین حسینی اظهار کرد: جامعه ما با اربعین گره خورده است و این رخداد مایه افتخار اسلام و شیعه شده است و از این بابت دشمنان ناراحت هستند و فریادهای شیطانی آنها بلند شده است.

وی مراسم جاماندگان اربعین را یک رخداد مهم و خنثی کننده توطئه های اخیر و دانست و گفت: بسیاری از هموطنان  بنا به دلایلی از حضور در پیاده روی معذور هستند اما در چند سال اخیر مراسم جاماندگان با شکوه خاصی برگزار شده و در سال جاری نیز برگزار خواهد شد.

محمودی افزود: در دشت ورامین این مراسم از شهر قرچک به سمت حرم مطهر حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار می گردد و در شهر ورامین این مراسم با اجتماع در امامزاده یحیی(ع) برگزار خواهد شد.

معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور در خصوص مراسم هشتم شهریور و سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر بیان کرد: دولت شهید رجایی یک دولت ماندگار در تاریخ شد و این دولت و در راس آنها شهیدان رجایی و باهنر یک اسوه هستند و درس هایی که از این عزیزان به یادگار مانده است باید برای همگان خصوصا نسل جوان تبیین و طی طریق باشد.

محمودی تصریح کرد: در شهریور ماه شهدای والامقامی به شهادت رسیدند و شناساندن جایگاه شهدا می تواند برای ما یک فرصت جهت معرفی شخصیت و روش زندگی این بزرگواران باشد.

امام جمعه موقت ورامین مراسم هفته دولت را یادآور شد و گفت: هفته دولت و تبیین خدمات دولت و  نظام اسلامی یک فرصت است و خوشبختانه دولت سیزدهم در دو سال اخیر خدمات ماندگار و بزرگی را انجام داده است و  از این ظرفیت برای بیان خدمات دولت باید بهره برد واجازه نداد در میان برخی ضعفها خدمات دولت گم شود.

محمودی در خصوص ۱۷ شهریور عنوان کرد: در ۱۷ شهریور مردم بی گناه و حق طلب بدون هیچ دلیل به گلوله بسته شدند و اکنون بسیاری از افراد منافق و بعضا غافل سعی دارند رژیم پهلوی را تطهیر کنند اما از نسل جوان انتظار این است با مشاهده و مطالعه سندهای جنایات پهلوی  آشنا و آگاه شوند.

وی در پایان اظهار کرد: از تمامی ادارات و نهادهای مختلف می خواهیم با ارائه برنامه های خود یک بسته جامع برای رخدادهای مهم این ماه پرحادثه داشته باشند، شهریورماه سند افتخار ملت ایران در مقابل استکبار جهانی است.

پایان پیام ۶۷۰۳۷


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]