آتش سوزی گسترده یک انبار در خیابان فدائیان اسلام+فیلم
آتش سوزی گسترده یک انبار در خیابان فدائیان اسلام+فیلم

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از آتش سوزی گسترده در یک انبار نگهداری مواد پلاستیکی در خیابان فدائیان اسلام خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران با اشاره به حادثه آتش سوزی گسترده در یک انبار در خیابان فدائیان اسلام اظهار کرد: این حادثه ساعت ۱۹:۲۷ امشب به سامانه ۱۲۵ آتش رسانی اعلام شد که بلافاصله ۵ ایستگاه آتش نشانی با امکانات کامل به محل اعزام شدند که مدیرعامل سازمان آتش نشانی و شهردار منطقه ۲۰ نیز در محل حضور داشتند.

وی گفت: چندین کارگاه و انبار در کنار یکدیگر با سقف های شیروانی بودند که داخل یکی از انبارها که بیش از یک هزار متر مسقف و به همین اندازه حیاط دارد، به حجم خیلی زیاد پر از مواد پلاستیکی بود که کاملا شعله ور شده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران افزود: در مجاورت آن چندین انبار دیگر وجود داشت که به دلیل شدت حریق سقف ها فرو ریخته بود و بیم سرایت به اطراف نیز وجود داشت که آتش نشانان از چند طرف عملیات را آغاز کردند.

 

 

ملکی ادامه داد: تا به این لحظه موردی از مصدوم یا تلفات احتمالی اعلام نشده است و کماکان نیروها مشغول عملیات هستند و آتش تا حدی تحت کنترل است و خطر سرایت به اطراف رفع شده است.

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]