امام جمعه قرچک: مسؤولان از آمران به معروف حمایت کنند
امام جمعه قرچک: مسؤولان از آمران به معروف حمایت کنند

امام جمعه قرچک گفت: از مسؤولان می خواهم از آمران به معروف و ناهیان از منکر در شهرستان حمایت کنند و با کسانی که به آمران به معروف اهانت می کنند برخورد شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی امام جمعه قرچک در خطبه های های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهرستان بعد از دعوت خود و همگان به تقوای الهی اظهار کرد: خواسته امروز امام زمان (ع) اتحاد ماست، باید با اتحاد، همدلی و یکدست بودن در مقابل دسیسه‌های دشمنان اسلام قرار بگیریم.

وی گفت: امامت مسوول اجرای قرآن را بر عهده دارد، دشمنی با قرآن دشمنی با پیامبر اسلام و خدا است، قرآن و اهل بیت باهم هستند، اگر با قرآن مشکل دارند با اهل بیت مشکل دارند، در حال حاضر هم با قرآن ناطق حضرت مهدی موعود(عج) مشکل دارند، این ضعف دشمنان را نشان می دهد که به ارزش‌های دینی و قرآن کریم بی حرمتی و هتاکی می کنند.

اسماعیلی افزود: باید امر به معروف و نهی از منکر نهادینه شود، بحث امر به معروف و نهی از منکر به یک نهاد بر نمی گردد این بحث بر همه ما واجب است اگر کسی این موضوع را کم رنگ جلوه دهد بی شک در ارادت خود به اهل بیت سستی کرده است.

امام جمعه قرچک در ادامه خطبه بیان داشت: بنا بر فرمایشات مقام معظم رهبری نماز جمعه باعث اتحاد، عزت و امنیت مردم است، نماز جمعه ضامن بقای اسلام ناب محمدی است، نماز جمعه بازدارنده نقشه های دشمن است، نماز جمعه نماد و محور اتحاد است، نماز جمعه از نظر معنوی حج فقراست، نماز جمعه همتا ندارد و تنها همتای نماز جمعه عاشورا است هر دو این موضوع زنده و بقای اسلام ناب محمدی هستند.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: در ظهر عاشورا امام حسین علیه السلام مردم را امر به معروف کرد ولی کسی گوش نداد چرا که شکم های آنها از لقمه های حرام پر شده بود.

وی در پایان تصریح کرد: از مسوولان می خواهم از آمران به معروف و ناهیان از منکر در شهرستان حمایت کنند و با کسانی که به آمران به معروف اهانت می کنند برخورد شود.

ایان پیام/۶۷۰۳۷


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]