خبر جدید از فروش استقلال و پرسپولیس
خبر جدید از فروش استقلال و پرسپولیس

جلسه کارگروه تأیید اهلیت و صلاحیت سازمان خصوصی سازی برای خریداران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس صبح امروز برگزار شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، طبق اطلاعیه سازمان فرابورس، امروز (شنبه – اول اردیبهشت‌ماه) آخرین فرصت برای خریداران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس است تا مدارک مربوط در این خصوص را به سازمان خصوصی‌سازی ارائه دهند.
پیگیریها نشان می‌دهد بانک‌های متقاضی خرید باشگاه پرسپولیس و پتروشیمی خلیج‌فارس به‌عنوان متقاضی خرید باشگاه استقلال مدارک خود برای خرید این دو باشگاه را به سازمان خصوصی‌سازی ارائه دادند. جلسه کارگروه تأیید اهلیت و صلاحیت سازمان خصوصی سازی اکنون در حال برگزاری است. پیش‌بینی می‌شود با توجه به اتفاقات رخ داده صلاحیت خریداران پرسپولیس و استقلال امروز تأیید و همه چیز آماده برگزاری مزایده در روز دوشنبه هفته جاری شود.
از ۶ بانک شهر، تجارت، ملت، صادرات، اقتصاد نوین و رفاه به‌عنوان خریداران پرسپولیس یاد می‌شود و پتروشیمی خلیج‌ فارس و شرکت‌های زیر مجموعه آن به‌عنوان خریداران استقلال برای خرید استقلال پا پیش گذاشته‌اند.
روز دوشنبه (۳ اردیبهشت‌ماه) مزایده رسمی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برگزار و طبق اعلام مسئولان، سهام این دو باشگاه به صورت رسمی به خریداران واگذار خواهد شد تا مشکل مالکیت مشترک سرخابی‌ها یک‌بار برای همیشه حل شود.
استقلال و پرسپولیس تا تاریخ ۵ اردیبهشت‌ماه فرصت دارند مدارک مربوط به مالکیت خود را در سامانه AFC بارگذاری کنند تا با برطرف شدن مشکل مالکیت مشترک خطر حذف از آسیا آنها را تهدید نکند.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]