رفع تصرف بخشی از بستر و حریم رودخانه سیاهرود
رفع تصرف بخشی از بستر و حریم رودخانه سیاهرود

مدیر منابع آب شهرستانهای تهران و پردیس از رفع تصرف بخشی از بستر و حریم رودخانه سیاهرود در محدوده عملکرد این امور طی یک روز کاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، وحید مرادی نسب مدیر منابع آب شهرستانهای تهران و پردیس اظهار کرد: با تلاش کارشناسان حقوقی و گروه های گشت و بازرسی منابع آبهای سطحی امور منابع آب شهرستان های تهران و پردیس پس از انجام کارشناسی های لازم با اخذ دستور قضایی از سوی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پردیس و با حضور مامورین کلانتری مربوطه، یک مورد از تصرفات واقع در بستر رودخانه سیاهرود رفع تصرف شد.

وی افزود: با توجه به تصرفات صورت گرفته که شامل دیوار کشی  بوده با اخذ ۱ فقره دستور قضایی رفع تصرف و از دست افراد سودجو خارج گردید.

 مرادی نسب در پایان خاطر نشان کرد:  افرادی که در نزدیکی حریم و بستر رودخانه ها معامله ملکی انجام می دهند حتما پیش از انجام معامله استعلام لازم را از امور آب تهران و پردیس اخذ نمایند تا در آینده دچار ضرر و زیان نشوند، در غیر این صورت این امور در جایگاه  حاکمیتی خود با هرگونه تخلف و تصرف مطابق با قانون و بدون هیچ گونه اغماضی برخورد لازم را بعمل خواهد آورد.

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]