پلمب ۳ نانوایی متخلف در شهرستان ورامین
پلمب ۳ نانوایی متخلف در شهرستان ورامین

معاون برنامه ریزی فرمانداری ورامین گفت: ۳ نانوایی متخلف در شهرستان ورامین به دلیل انجام تخلفات متعدد پلمب و پرونده تخلفات آنها جهت بررسی به تعزیرات حکومتی معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، حسن فیروزی معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری ویژه شهرستان ورامین در جلسه کارگروه تنظیم بازار شهرستان ورامین اظهار کرد: ۳ نانوایی متخلف در شهرستان ورامین به دلیل انجام تخلفات متعدد پلمب و پرونده تخلفات آنها جهت بررسی به تعزیرات حکومتی معرفی شد.

فیروزی افزود: بازرسی مشترک از مراکز مختلف توزیعی و خدماتی در شهرستان ورامین جهت رصد و بررسی کالاهای قاچاق و جلوگیری از سواستفاده از نیاز شهروندان ادامه دارد و این بازدید ها با برنامه ریزی بیشتر تشدید می یابد تا افراد سود جو از معیشت مردم سو استفاده نکنند.

وی بیان داشت: گزارشات رصد بازار از کاهش برخی از اجناس مانند روغن خوراکی، برنج و تخم مرغ حکایت دارد و همچنین در بخش گوشت قرمز و مرغ قیمت ها افزایش پیدا کرده است که جهت تنظیم بازار روزانه مرغ دولتی با قیمت مصوب ۷۸هزار تومان در سطح شهرستان توزیع می شود .

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری ویژه شهرستان ورامین در پایان گفت: گزارشاتی از سوی مردم در خصوص گران فروشی برخی از اقلام دارویی در داروخانه های شهرستان ورامین  وجود دارد که به زودی گشت مشترک با حضور نمایندگان تعزیرات حکومتی و شبکه بهداشت جهت رسیدگی بیشتر و جلو گیری از چنین اقدامات در دستور کار قرار دارد .

پایان پیام/۶۷۰۳۷


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]