مراسم گرامیداشت شهیدان رجائی و باهنر در تهران برگزار می‌شود
مراسم گرامیداشت شهیدان رجائی و باهنر در تهران برگزار می‌شود

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: مراسم گرامیداشت شهدای هشتم شهریور ماه شهیدان رجائی و باهنر همراه با یاد شهدای شهریور ماه در مجموعه رفاه برگزار خواهد شد و مزار شهدا در بهشت زهرا (س) گلباران می گردد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، نشست ستاد برگزاری مراسم هشتم شهریورماه ظهر امروز با حضور اعضای استاد بزرگداشت و نمایندگان دستگاه‌ های اجرایی استان در ساختمان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران ضمن اعلام قدردانی از حضور پرشور مردم در مراسم عزاداری سیدالشهدا (ع) ، اهانت به قرآن در سوئد و دانمارک را محکوم‌ کرد و از حضور به موقع مردم عزیز در تظاهرات محکومیت این اهانت در نمازهای جمعه و مراسم عزاداری عاشورای حسینی تقدیر کرد.

معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور همچنین به بهانه ۱۲ مرداد سالگرد تاسیس نهاد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از همراهی و همکاری دستگاه‌‌ها و مردم در برگزاری مراسم دینی و انقلابی تقدیر کرد.

حجت الاسلام والمسلمین محمودی گفت: مراسم گرامیداشت شهدای هشتم شهریور ماه شهیدان رجائی و باهنر همراه با یاد شهدای شهریور ماه در مجموعه رفاه برگزار خواهد شد و مزار شهدا در بهشت زهرا (س) گلباران می گردد.

وی خاطر نشان کرد: با برگزاری یاد واره های شهدای دولت و نشان دادن مظلومیت و ساده زیستی شهیدان رجایی و باهنر می توانیم نقش استکبار ستیزی و تروریست بودن جوامع غربی را به دنیا نشان دهیم.

پایان پیام/ ۶۷۰۳۷


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]