بهترین قیمت شیر ظرفشویی با کیفیت – شیرآلات بهداشتی تهران برنز
بهترین قیمت شیر ظرفشویی با کیفیت – شیرآلات بهداشتی تهران برنز

از جمله متریال های مهم جهت استفاده در دکوراسیون منازل و ساختمان ها می توان به گونه های مختلف شیرآلات اشاره نمود. شیر ظرفشویی نیز از جمله متریال های کار شده در دکوراسیون آشپزخانه به شمار می رود. شیر آشپزخانه به عنوان یک المان یا نماد در زیبایی دکوراسیون آشپزخانه شما تاثیر به سزایی خواهد داشت. این محصولات کاربردی در مدل های متنوع و با کیفیت بسیار بالایی توسط شرکت تهران برنز طراحی و تولید شده است.

 شیر آشپزخانه به عنوان یک المان یا نماد در زیبایی دکوراسیون آشپزخانه شما تاثیر به سزایی خواهد داشت. این محصولات کاربردی در مدل های متنوع و با کیفیت بسیار بالایی توسط شرکت تهران برنز طراحی و تولید شده است.

شیر ظرفشویی
انواع مختلف شیر ظرفشویی
شیر ظرفشویی را می توان در مدل های : ساده، شاوری، فنری، چرخشی، دو منظوره، رو گازی و لمسی دسته بندی کرد. محل نصب شیر های ساده بر روی سینک ظرفشویی می باشد و علمک آن ها قابلیت جا به جایی نداشته و به صورت ثابت می باشد. این مدل از شیر های آشپزخانه جزو اولین نمونه شیر های اهرمی می باشد. شیر های شاوری یا شلنگ دار یکی از محبوب ترین ها در گونه های مختلف شیرآلات به شمار می روند. مدل شاوری تنوع بیشتری نسبت به نوع ساده دارد. مدل شیر های دو منظوره گزینه ی بسیار مناسبی برای سینک های مجهز به سیستم تصفیه آب می باشد. شیر های دو منظوره دارای طیف وسیعی از تنوع می باشند.
شیر ظرفشویی چرخشی جزو جدید ترین مدل های ارائه شده به بازار می باشد. افرادی که تمایل دارند چیدمان آشپزخانه خود به سبک مدرن طراحی کنند این مدل از شیرآلات یکی از بهترین گزینه ها برای آن ها محسوب می شود. این مدل به گونه ای طراحی شده که علمک شیر قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه را دارد. قیمت این مدل از شیر ها با توجه به طراحی بی نظیر آن ها نسبت به مدل های قبلی کمی بیشتر می باشد. مدل لمسی جزو مدرن ترین شیر های آشپزخانه می باشد. مدل لمسی به گونه ای طراحی شده که استفاده از آن راحت بوده و باعث صرفه جویی در مصرف آب می شود.

خرید شیر ظرفشویی
انتخاب بهترین شیر ظرفشویی
قبل از شروع تغییرات در دکوراسیون آشپزخانه باید از متریال های مورد نیاز خود لیستی تهیه کنید. یکی از مواردی که در صدر این لیست نوشته خواهد شد شیر ظرفشویی می باشد. این محصول یکی از متریال هایی است که تاثیر شگرفی در زیبایی دکوراسیون آشپزخانه شما خواهد گذاشت. در زمان تهیه این محصولات باید چند نکته را مورد بررسی قرار دهید. نکاتی که شاید در ظاهر مهم نباشند ولی توجه به آن ها باعث می شود از خرید خود رضایت کافی داشته باشید. این محصولات توسط برند های مختلفی طراحی و به بازار ارائه شده است. توجه به نوع محصول مورد نیاز، جنس کار شده در آن ها و کیفیت محصول، قیمت آن و میزان بودجه شما از جمله نکات قابل تامل قبل از خرید این محصولات می باشد. یکی از برند های معرفی که در زمینه ی شیر سینک ظرفشویی فعالیت دارد برند تهران برنز است.  
مزایای خرید از تهران برنز
شرکت تهران برنز سال های زیادی است که در زمینه ی تولید انواع شیر ظرفشویی فعالیت دارد. این برند فعالیت خود را از ۳۰ سال پیش در این زمینه آغاز کرده و در حوزه ی تولید انواع شیرآلات آشپزخانه، شیرآلات ساختمانی و بهداشتی پیشرفت چشمگیری از خود به نمایش گذاشته است. ۳۰ سال تجربه ی کاری در زمینه طراحی و تولید شیر های آشپزخانه یکی از مزیت های بزرگ تهران برنز می باشد. این برند محصولات متنوعی را در طرح، رنگ و پوشش های مختلفی به بازار ارائه کرده است. تمامی محصولات دارای گارانتی ۷ ساله و خدمات پس از فروش واقعی می باشند. محصولات تولیدی توسط تهران برنز علاوه بر کیفیت بالا از قیمت بسیار مناسبی نیز برخوردار هستند. به این صورت که در تمام محصولات از بهترین متریال های با کیفیت بهره گرفته اند. کارتریج و آلیاژ برنج کار شده در این محصولات بسیار با کیفیت و درجه یک می باشد. همچنین از با کیفیت ترین پرلاتور کاهنده مصرف آب در تولید این محصولات بهره گرفته اند.
شیر ظرفشویی تهران برنز از نشان استاندارد ملی و نشان CE برخوردار است. شرکت تهران برنز جزو صادر کنندگان برتر شیرآلات بهداشتی به سایر کشور ها شناخته شده است.

قیمت شیر ظرفشویی

تاثیر کارتریج در کیفیت شیرآلات
کارتریج از جمله متریال های کار شده در شیر ظرفشویی می باشد. جنس این کارتریج ها تاثیر مستقیمی بر کیفیت این محصولات دارد. جمع کثیری از کارشناسان فنی کیفیت گونه های مختلف شیرآلات را بر حسب کارتریج کار شده در آن ها تخمین می زنند. در صورتی که کارتریج به کار رفته در این محصولات از جنس و کیفیت خوبی برخوردار نباشد به مرور زمان دچار خرابی و فرسایش خواهد شد. برند تهران برنز در محصولات خود از بهترین و با کیفیت ترین کارتریج ها بهره گرفته است. پس با این حساب باید در هنگام خرید علاوه بر ویژگی های محصول به کارتریج کار شده در آن نیز توجه کنید. البته تشخیص این کار برای افراد عادی کمی دشوار است و بهتر است از یک متخصص در این زمینه کمک بگیرید.
توجه به جنس روکش کار شده بر روی بدنه شیر ظرفشویی نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. البته جنس کار شده در بدنه این محصولات معمولا از آلیاژ برنج می باشد که از ترکیب دو فلز مس و روی حاصل می گردد. جنس بدنه برخی از شیرآلات از فلز سرب است. سرب جزو موادی است که برای بدن ما مضر می باشد. حین فرآیند آبکاری به وسیله ی فلز سرب اگر کوچک ترین خطایی صورت گیرد این محصول از نظر استاندارد های سلامت تایید نمی شود. آلیاژ برنج جزو بهترین متریال های کار شده در اکثر شیرآلات می باشد. برند تهران برنز نیز با در نظر گرفتن استاندارد های جهانی بهترین آلیاژ برنج را در محصولات خود استفاده می کند.

اهمیت خرید شیر ظرفشویی از نمایندگی معتبر
تهیه و خرید شیر ظرفشویی از نمایندگی های به نام و معتبر از اهمیت بالایی برخوردار است. زمانی که می خواهید پروسه خرید شما به نحو احسنت به اتمام برسد بهتر است محصول مورد نظر خود را از برند هایی با نمایندگی معتبر تهیه کنید. خرید محصول از نمایندگی های معتبر این اطمینان خاطر را برای شما به همراه دارد که کیفیت محصول مورد نظر شما تضمین شده است. همچنین شما می توانید از خدمات و گارانتی پس فروش محصول نیز استفاده کنید. شما می توانید اطلاعات مورد نیاز خود را از مشاورین و کارشناسان نمایندگی کسب نموده و در نهایت حین تهیه محصول بهترین انتخاب را داشته باشید.
قیمت های ارائه شده توسط نمایندگی شیر ظرفشویی تهران برنز با قیمت های کارخانه هم خوانی داشته و شما بدون حضور دلالان محصول مورد نظر خود را با بهترین قیمت تهیه خواهید کرد. زمانی که به نمایندگی های معتبر محصول مزبور مراجعه می کنید با طیف وسیعی از تنوع مواجه خواهید شد. همین امر سبب می شود دست شما برای انتخاب محصول باز باشد. همچنین برند تهران برنز این امکان را فراهم کرده که محصولات خود را به سایر شهر های ایران نیز ارسال نماید. برند تهران برنز در نظر دارد علاوه بر نماینده های فعال در شهر های بزرگ، در سایر شهرستان ها نیز نمایندگی فعال راه اندازی کند.
شما می توانید جهت استعلام به روز قیمت شیر ظرفشویی و تهیه این محصول با مشاورین و متخصصین ما در ارتباط باشید.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]