۳۴ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد در ملارد توانمند شدند
۳۴ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد در ملارد توانمند شدند

رئیس اداره کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان ملارد گفت: ۳۴ مددجوی تحت حمایت از محل پرداخت بیمه تأمین اجتماعی توانمند شده و از چرخه حمایتی این نهاد خارج شدند.

سیدرضا پورهاشمی، رئیس اداره کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان ملارد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون برای ۶۲۵ مددجوی تحت حمایت کمک هزینه درمانی به مبلغ ۶۰۰ میلیون تومان پرداخت شده و از این مبلغ ۲۷۸ میلیون تومان برای کمک هزینه درمان ۱۸۷ مددجوی دارای بیماری خاص و صعب العلاج تامین شده است.

وی گفت: همچنین از ابتدای سال جاری نیز بن کارت سبد غذای ۱۰ مادر باردار و شیرده با سرانه ۳۵۰ هزار تومان شارژ شده و ۷۲ بسته مکمل غذایی میان کودکان زیر ۲ سال و ۸۴۰ مکمل دارویی میان زنان سرپرست خانوار تحت حمایت این اداره توزیع شده است. 

رئیس اداره کمیته امدادامام خمینی(ره) ملارد با اشاره به اینکه کمک هزینه نگهداری از بیماران زمینگیر برای ۴۷ مددجو با هزینه ای بیش‌از ۷۹ میلیون و ۷۴۰ هزار تومان پرداخت شده، ادامه داد: بیش از یک میلیارد تومان حق بیمه به سازمان تامین اجتماعی برای ۲۷۴ زن سرپرست خانوار طی این مدت واریز شد.

وی افزود: ۳۴ مددجوی تحت حمایت از محل پرداخت بیمه تأمین اجتماعی توانمند، از خدمات بیمه بازنشستگی برخوردار و از چرخه حمایتی این نهاد خارج شده‌اند و در سالجاری بالغ بر ۲۴ میلیون و ۴۲۰ هزار تومان برای ۲۲ مددجوی روستایی حق بیمه به حساب صندوق بیمه روستاییان و عشایر واریز شد.

پورهاشمی به همکاری گروه‌های جهادی اشاره کرد و گفت: با استقرار گروه جهادی منتظران ظهور در شهرستان ملارد، ۱۴۰ مددجوی تحت حمایت این اداره از خدمات دندان‌پزشکی شامل عصب کشی، ترمیم و کشیدن دندان برخوردار شدند.

پایان پیام/۶۷۰۷۵


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]