موزه‌ها چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری تعطیل نیست
موزه‌ها چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری تعطیل نیست

با وجود اعلام تعطیلات سراسری در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه این هفته به‌ دلیل گرمای هوا، موزه‌ها و اماکن تاریخی تحت نظارت وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تعطیل نیست.

به گزارش اقتصادآنلاین، روابط عمومی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اعلام کرد: موزه‌ها، کاخ‌موزه‌ها و اماکن فرهنگی تاریخی تحت پوشش این وزارتخانه در تعطیلات سراسری که از سوی دولت به‌ دلیل گرمای هوا اعلام شده، تعطیل نیست و روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه (۱۱ و ۱۲ و ۱۳ مرداد) آماده ارائه خدمات به گردشگران و بازدیدکنندگان است.

به گزارش ایرنا، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت روز سه شنبه با اشاره به گرمای بی‌سابقه هوا در روزهای جاری اعلام کرد: به‌منظور حفظ سلامت شهروندان، هیأت دولت با پیشنهاد وزارت بهداشت مبنی بر تعطیلی روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه در سراسر کشور موافقت کرد.

سخنگوی در تشریح جزئیات این تصمیم دولت با تاکید بر اینکه تعطیلی شامل همه دستگاه‌ها هم در بخش خصوصی و هم عمومی می‌شود، افزود: دستگاههای خاص و خدماتی با تشخیص استاندار در هر استان و نهادهای ملی نیز به تشخیص معاون اول رئیس‌جمهور و هماهنگی وزیر مربوطه، مجوز فعالیت در این دو روز را دارند.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]