مدیرکل ارشاد تهران: مصوبات شورای فرهنگ عمومی باید عملیاتی شود
مدیرکل ارشاد تهران: مصوبات شورای فرهنگ عمومی باید عملیاتی شود

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران گفت: شورای فرهنگ عمومی محلی برای احصاء کارهای نشدنی حوزه فرهنگ نیست بلکه شورای قرارگاه تصمیم گیری است و همه باید تلاش کنیم مصوبات این جلسه عملیاتی شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، علی فروزانفر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان ورامین که عصر امروز در سالن اجتماعات فرمانداری ویژه شهرستان ورامین برگزار شد، اظهار کرد: در آستانه نهم دیماه هستیم، نهم دی ماهی که باید بزرگ داشته شود و باید برای نوجوانان و جوانان نهم دی ماه را تبیین کنیم.

وی گفت: باید یکبار آیین نامه های مهم جلسه شورای فرهنگ عمومی باز خوانی شود، زیرا این شورا یک قرارگاه تصمیم گیری است و در آن رای گیری اتفاق می افتد.

فروزانفر بیان کرد: شورای فرهنگ عمومی محلی برای احصاء کارهای نشدنی حوزه فرهنگ نیست بلکه شورای قرارگاه تصمیم گیری است و همه باید تلاش کنیم مصوبات این جلسه تبدیل به یک شورای عملیاتی شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران عنوان کرد: امروز در یک هجمه گسترده فرهنگی هستیم و باید در همه جلسات نکات مهم و تیزی مورد بحث و تبادل قرار گیرد.

فروزانفر ادامه داد: امروز مردم در حوزه فرهنگ آسیب دیده هستند و هرچه این جلسات شورا جدی گرفته شود قطعا کارهای عملیاتی تری را خواهیم دید.

مجید درویشی فرماندار ویژه شهرستان ورامین نیز در ادامه جلسه اظهار کرد: در موضوعات فرهنگی باید به سراغ کارهای ریشه ای برویم و در راستای رفع معضلات آن تلاش کنیم.

فرماندار ویژه شهرستان ورامین افزود: همه دستگاه های فرهنگی و همچنین ظرفیت های مردمی باید مشارکت فعال در ایده ها و طرح های فرهنگی و موضوعات کلان داشته باشند و آن را به دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی ارائه دهند.

وی گفت: قرارگاهی را تحت عنوان قرارگاه محله محور در نظر گرفتیم و قرار است بر این اساس موضوعات فرهنگی را با پای کار آمدن مردم به پیش ببریم.

درویشی گفت: در موضوعات محلات کم برخوردار برنامه های خوبی تبیین شده است که ظرف سه سال آینده محلات ما از یک وضعیت خوبی برخودار شود.

فرماندار ویژه شهرستان ورامین گفت: شب قدر نظام اسلامی، انتخابات است و هرچه رو به جلو می رویم  اهمیت انتخابات اسفندماه بیشتر می شود و آن ۴ مولفه امنیت، مشارکت، رقابت، سلامت بسیار مهم و حائز اهمیت است و باید سر لوحه همه برنامه ریزی ها باشد.

حجت الاسلام داود محمدیاری امام جمعه خیرآباد نیز در این جلسه اظهار کرد: از قدیم الایام دشمن برای کسانی که روشنگری می کرده برنامه داشته است که این ها را از میدان خارج کند.

وی گفت: در هیچ جای دنیا مردم کشی دستاورد حساب نمی شود، یکی از ثمرات عملیات های طوفان الاقصی نشان دادن چهره واقعی آمریکا بود‌.

وی افزود: مقام معظم رهبری از ابتدای سال در تمامی سخنرانی های خود در مورد  اهمیت انتخابات مطالبی را بیان فرموده اند لذا همه ما وظیفه داریم نسبت به مشارکت مردمی در انتخابات تلاش کنیم.

وی در پایان گفت: یکی از چیزهایی که مورد نارضایتی مردم شده است قطعی مکرر آب است که این مهم مربوط به کمبود نزولات آسمانی است و باید مسوولین نسبت به رفع کمبود آب تدابیر لازم را انجام دهند.

حسین نوش آبادی نماینده مردم شهرستان های ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی نیز در ادامه اظهار کرد: یکی از موضوعات مهمی که باید به آن پرداخت این است که باید بررسی شود که چرا برخی از مناطق کم برخوردار و برخی برخوردار و دارای امکانات خوبی است.

وی گفت: باید سیاست متداول و متوازن در تقسیم خدمات دهی به مناطق سطح شهر صورت گیرد و باید به مناطق کم برخوردار بیشتر توجه شود تا شاهد کاهش آسیب های اجتماعی باشیم.

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی افزود: اگر جلوی آسیب های اجتماعی را نگیریم بدانیم آسیب های اجتماعی گریبان گیر خودمان نیز می‌شود و لازمه کار این است که این آسیب ها را شناسایی و در راستای حل و رفع آن تلاش کنیم.

نوش آبادی بیان کرد: انتخابات را باید پایه تحول در کشور ببینیم و باید همگان برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای تلاش کنیم.

پایان پیام/۶۷۰۳۷


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]