اجرای محدودیت و ممنوعیت تردد کامیون در محور هراز
اجرای محدودیت و ممنوعیت تردد کامیون در محور هراز

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: محدودیت و ممنوعیت تردد طی روزهای آینده در محور هراز اجرا می‌شود.

سرهنگ ایرج کهریزی فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پردیس درخصوص اجرای ممنوعیت و محدودیت در محور هراز و فیروکوه، اظهار کرد: به منظور افزایش ایمنی تردد در محور هراز از ساعت ۶ صبح الی ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۲ و ۱۳ مردادماه تردد کامیون و کامیونت به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از محور هراز ممنوع خواهد بود.

وی گفت: در صورت سنگین بودن بار ترافیکی محور هراز در روز جمعه ۱۳ مردادماه و در راستای ارتقای ایمنی تردد کاربران ترافیکی، از شمال به جنوب و از ساعت ۱۴ الی ۲۲ روز جمعه مورخه ۱۳ مرداد ماه بصورت مقطعی به صورت یکطرفه در خواهد آمد.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران افزود: تردد تمامی تریلرها از محور هراز کماکان ممنوع بوده و تردد موتورسیکلت سواران از ساعت ۱۲ روز چهارشنبه ۱۱ مردادماه الی ساعت ۶ صبح روز شنبه ۱۴ مردادماه از محورهای هراز، فیروزکوه و بزرگراه امام رضا(ع) ممنوع است.

کهریزی ادامه داد: موتورسیکلت های انتظامی و امدادی که در این محورها برای روانسازی جریان ترافیک و انجام ماموریت‌های ضروری تردد می‌کنند بلامانع خواهد بود.

وی اضافه کرد: رانندگان ضمن رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، پرهیز از عجله و شتاب، مدیریت زمان سفر، رعایت فاصله طولی مناسبت نسبت به خودروهای جلویی و رعایت حقوق شهروندی میتوانند سفری ایمن و بدون خطر را سپری کنند.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران بیان کرد: هم‌وطنان در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص وضعیت جوی و ترافیکی جاده ها با شماره های ۷۶۲۱۹۱۰۰ و ۲۱۸۷۷۷۴۳ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۲۱ تماس حاصل فرمایند.

پایان پیام/۶۷۰۱۶/

 

 


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]