وزیر بهداشت: پیشرفت پروژه‌ بیمارستان ۷ تیر رضایت بخش نیست
وزیر بهداشت: پیشرفت پروژه‌ بیمارستان ۷ تیر رضایت بخش نیست

وزیر بهداشت با بیان اینکه وضعیت پیشرفت پروژه‌ بیمارستان ۷ تیر رضایت بخش نیست و از این بابت ناراحت شدم، گفت: در بازدید رئیس جمهور از این بیمارستان، توسعه‌ آن جزو مصوبات قرار گرفت اما در حال حاضر اجرای عملیات عمرانی متوقف است.

به گزارش خبرگزاری فارس از ری، بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ظهر امروز با حضور در شهرستان ری با همراهی سیدعلی یزدیخواه نماینده مردم تهران در مجلس و محمد بشارت سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان ری از مراکز درمانی این شهرستان بازدید کرد.

وزیر بهداشت در این برنامه، از بیمارستان فیروزآبادی، پروژه در حال احداث بیمارستان شهدای هفتم تیر و بیمارستان نیمه کاره الهام کهریزک بازدید کرد.

عین اللهی همچنین از بخش های مختلف درمانی بازدید و از تعدادی از بیماران بستری در بیمارستان فیروزآبادی عیادت کرد.

وزیر بهداشت: پیشرفت پروژه‌ بیمارستان 7 تیر رضایت بخش نیست

 

عدم رضایت وزیر بهداشت از پیشرفت پروژه‌ بیمارستان ۷ تیر

وزیر بهداشت در جمع خبرنگاران با بیان اینکه وضعیت پیشرفت پروژه‌های بیمارستان شهدای هفتم تیر رضایت بخش نیست، گفت: در بازدید رئیس جمهور از این بیمارستان در سیزدهم بهمن ماه ۱۴۰۱، کمبودها و نیازهای این بیمارستان مطرح شد و براساس دستور رئیس جمهور پروژه‌ توسعه‌ این بیمارستان جزو مصوبات قرار گرفت اما در حال حاضر اجرای عملیات عمرانی متوقف است و باید حتما رسیدگی شود.

 

 

عین اللهی ادامه داد: تذکرات لازم برای اجرای طرح توسعه بیمارستان صادر شد و در ۳ماه آینده مجدداً بازدیدی خواهیم داشت زیرا وضعیت فعلی رضایت بخش نبود.

وزیر بهداشت: پیشرفت پروژه‌ بیمارستان 7 تیر رضایت بخش نیست

 

واگذاری بیمارستان خیرساز الهام به دانشگاه علوم پزشکی

محمد بشارت سرپرست فرمانداری ویژه ری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به سفر رئیس جمهور در سیزدهم بهمن ماه سال گذشته، مصوباتی درخصوص پروژه بیمارستان هفتم تیر نوشته شد اما در این مدت پیشرفتی نداشته است.

وی افزود: امروز دستوراتی توسط وزیر بهداشت ابلاغ و مقرر شد طی سه ماه آینده بازدیدی دوباره از بیمارستان ۳۲۰ تختخوابی و پروژه اورژانس انجام بگیرد.   

سرپرست فرمانداری ویژه ری در ادامه گفت: بیمارستان الهام در بخش کهریزک توسط خیر احداث شده و ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که در این مرحله قرار شد به دانشگاه علوم پزشکی ایران واگذار شود و ۶۰ درصد مابقی تکمیل شود.

معاون استاندار تهران در رابطه با بیمارستان فیروزآبادی بیان کرد: این مجموعه از بیمارستان‌های خوب جنوب تهران است که برای تجهیز از مجموعه دولت استفاده شده و بخش‌های توسعه‌ای ان‌شاءالله در هفته دولت افتتاح می‌شود.

وزیر بهداشت: پیشرفت پروژه‌ بیمارستان 7 تیر رضایت بخش نیست

 

توقف یک ساله پروژه بیمارستان ۷ تیر

حسن امیری رئیس بیمارستان شهدای هفتم تیر با بیان اینکه پروژه توسعه این بیمارستان حدود یک سال متوقف شده بود، اظهار کرد: اعتبار این پروژه ۹۰۰ میلیارد تومان برای بیمارستان جایگزین و ۱۵۰ میلیارد تومان برای اورژانس تامین شده و به دلیل اختلافی که بر سر اعتبار با پیمانکار وجود دارد، این پروژه متوقف شده است.

وی گفت: قرار است مناقصه برگزار و پیمانکار جدید تعیین شود که حدودا تا دو هفته آینده به نتیجه می رسد و طبق ابلاغ امروز وزیر بهداشت، تا سه ماه آینده باید ۳۰ درصد پیشرفت داشته باشد.

رئیس بیمارستان شهدای هفتم تیر با بیان اینکه اجرای پروژه از سال ۹۹ شروع شده و سفت کاری و اسکلت بتنی آن انجام شده است، تصریح کرد: طرح توسعه اورژانش و احداث بیمارستان جایگزین و اختصاص دستگاه رادیوتراپی در این بیمارستان از مصوبات سف ریاست جمهوری بود.

وزیر بهداشت: پیشرفت پروژه‌ بیمارستان 7 تیر رضایت بخش نیست

 

اجرای پروژه سطح ۳ ناباروری در شهرری

علی طیبی رئیس بیمارستان فیروزآبادی نیز با اشاره به اجرای پروژه سطح ۳ ناباروری در این بیمارستان اظهار کرد: این طرح پیشرفته ترین سطح ناباروری را در جنوب شهر پوشش خواهد داد که در هفته دولت افتتاح می شود.

وی با اشاره به کمبود نیروی انسانی در این بیمارستان گفت: در بخش های آنژیوگرافی و جراحی قلب باز در صدد تامین نیروی انسانی فنی هستیم که در هفته دولت انجام خواهد شد.

رئیس بیمارستان فیروزآبادی با بیان اینکه این بیمارستان تازه افتتاح شده و بخش های مختلف آن در حال ارتقا است، افزود: پروژه دندان پزشکی مربوط به دانشکده پردیس بین الملل دانشگاه علوم پزشکی ایران است در شهرری به عنوان بیمارستان دندان پزشکی کلنگ زنی شده و عملیات اجرایی آن هم اکنون در حال گودبرداری است.

 

 

پایان پیام/۶۷۰۶۲


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]