یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
گروه : طلا و ارز
پ
  • شناسه خبر: 40386
  • 06 نوامبر 2023 - 14:12
  • 124 بازدید
  • ۰ دیدگاه

اعداد حیاتی در بازار ارز / دلار در چه صورت صعودی می‌شود؟

اعداد حیاتی در بازار ارز / دلار در چه صورت صعودی می‌شود؟
اعداد حیاتی در بازار ارز / دلار در چه صورت صعودی می‌شود؟

اکوایران: به عقیده تکنیکال‌کاران چند عدد حمایتی در بازار حیاتی هستند. در قیمت تتر محدوده ۵۱ هزار و ۳۰۰ تا ۴۰۰ تومان حمایت مهمی است و در بازار درهم تا زمانیکه قیمت بالای ۱۴ هزار تومان باشد قیمت دلار در کانال ۵۱ هزار تومان خواهد بود.

به گزارش اکوایران، قیمت دلار هرات در روز یکشنبه در کانال ۵۰ هزار و در ۵۰ هزار و ۹۵۰ تومان شروع به کار کرد و با افزایش تا سطح مقاومتی ۵۱ هزار و ۳۰۰ تومان بالا رفت اما بازار جانی نداشت که بتواند از این مرز عبور کند و در ۵۱ هزار و ۲۰۰ تومان کار خود را به پایان رساند. البته قیمت دلار در پشت خط یکشنبه شب تا ۵۱ هزار و ۱۲۰ تومان پایین آمد. قیمت درهم امارات در ۱۴ هزار و ۶۰ تومان آغاز به کار کرد و در ۱۴ هزار و ۹۰ تومان کار خود را به پایان رساند. با این قیمت درهم، دلار ۵۱ هزار و ۷۰۰ تومان برآورد می‌شود. در مجموع روند قیمتی دلار در روز یکشنبه معکوس شنبه بود.

قیمت تتر در روز یکشنبه در کف ۵۱ هزار و ۳۰۰ تومان آغاز به کار کرد و با افزایش تا ۵۱ هزار و ۸۰۰ تومان هم بالا رفت اما نتوانست از این مرز عبور کند. 

در روز یکشنبه گفته می‌شد قیمت ۵۱ هزار و ۱۵۰ تومان عدد طلایی در بازار است. اگر قیمت دلار بالای این رقم باشد به سمت مقاومت ۵۱ هزار و ۳۰۰ تا ۴۰۰ تومان می‌رود و اگر زیر عدد تثبیت دهد برای از دست دادن حمایت ۵۰ هزار و ۸۰۰ تا ۹۰۰ تومان تلاش خواهد کرد.

تحلیل‌گران فنی معتقدند بازار سخت بالا می‌آید چرا که وضعیت بلوکه باعث شده تا متقاضی در بازار نباشد و بیشتر فروشنده باشند. آن‌ها می‌گویند تا فاند جدید خبری به بازار نیاید قیمت‌ها در سطوح فعلی رنج خواهد بود. به عقیده تکنیکال‌کاران چند عدد حمایتی در بازار حیاتی هستند.  برای تتر محدوده ۵۱ هزار و ۳۰۰ تا ۴۰۰ تومان حمایت مهمی است که تا از دست نرود بازار نوسان رو به بالا خواهد داد، همچنین در بازار درهم تا زمانیکه قیمت بالای ۱۴ هزار تومان باشد قیمت دلار در کانال ۵۱ هزار تومان خواهد بود. تا زمانیکه قیمت دلار از ۵۱ هزار و ۷۰۰ تومان عبور نکند فکر صعود نیست و تا زمانیکه زیر مرز حمایت ۵۰ هزار و ۸۰۰ تومان نرود در دامنه فعلی نوسان خواهد داد.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
بازار سکه در انتظار گروسی/  کف ترازوی کاهشی‌ها سنگین‌تر است؟ 05 مه 2024

بازار سکه در انتظار گروسی/ کف ترازوی کاهشی‌ها سنگین‌تر است؟

اکوایران: سکه‌بازان می‌گویند در روز جاری مرز ۴۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان برای سکه مهم است و در صورتی که آن را حفظ کند، احتمال ورود این فلز گران‌بهای داخلی به کانال ۴۲ میلیون تومان وجود دارد.

بازار آماده تست کف جدید دلار در سال ۱۴۰۳ 05 مه 2024

بازار آماده تست کف جدید دلار در سال ۱۴۰۳

به عقیده تحلیلگران فنی، گارد بازار همچنان نزولی است و قیمت دلار با اصلاح می‌تواند وارد دامنه ۵۰ هزار تومان شود. حالا سوال این است که کف جدید قیمت دلار کجاست؟

05 مه 2024

الگوی سال گذشته دلار در ۱۴۰۳ تکرار می‌شود؟

اما آیا این ثبات در سال ۱۴۰۳ نیز می تواند وجود داشته باشد؟ داوود سوری، اقتصاددان، معتقد است که تکرار ثبات سال گذشته با چالش هایی در سال جاری مواجه خواهد بود. او دلیل اصلی افزایش قیمت دلار را تورم می‌داند و می‌گوید که سیاست‌های دولت برای تزریق منابع به بازار و به تاخیر انداختن […]

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.