دستگاه‌های استان تهران در صورت تَرک فعل، به دستگاه قضایی معرفی می‌شوند
دستگاه‌های استان تهران در صورت تَرک فعل، به دستگاه قضایی معرفی می‌شوند

مدیرکل سرمایه گذاری استانداری تهران گفت: دستگاه های استانی در صورت تعلل و استنکاف از اجرای مصوبات کارگروه تسهیل، برای رسیدگی به تَرک فعل، به دستگاه قضایی معرفی خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ریاط کریم، محمد بهزادی مدیرکل سرمایه گذاری استانداری تهران در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان رباط کریم اظهار کرد: دستگاه های استانی در صورت تعلل و استنکاف از اجرای مصوبات کارگروه تسهیل به ویژه جلساتی که با حضور مقام عالی استان برگزار می‌شود، برای رسیدگی به تَرک فعل، به دستگاه قضایی معرفی خواهند شد.

وی با بیان اینکه این جلسه با تأکید استاندار تهران بر اجرای کامل تمامی مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید برگزار شد، افزود: بررسی‌ها نشان دهنده تحقق بیش از ۷۰ درصدی مصوبات کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در رباط کریم بوده و وضعیت اجرای مصوبات این کارگروه در شهرستان رضایت بخش است.

مدیرکل سرمایه گذاری استانداری تهران خاطرنشان کرد: مصوبات قبلی کارگروه تسهیل شهرستان رباط کریم که در ۲۹ خرداد ماه سال جاری با حضور استاندار تهران برگزار شده بود، مورد بررسی قرار گرفت و ضمن اخذ گزارش از ادارات مسئول در خصوص تحقق تعهدات ایشان، موانع احتمالی اجرای برخی مصوبات مورد بررسی قرار گرفت و پیشنهادها و مصوبات لازم به تصویب رسید.

احمدرضا اسماعیلی معاون برنامه ریزی فرمانداری رباط کریم نیز در این جلسه ضمن اشاره به ظرفیت‌های مهم شهرستان در حوزه صنعت، گفت: برای اولین بار و به منظور اجرای تدبیر فرماندار رباط کریم در راستای اجرایی شدن مصوبات کارگروه تسهیل شهرستان و رعایت چارچوب های تخصصی و قانونی در مصوبات، کمیته کارشناسی متشکل از دستگاه‌های عضو کارگروه تسهیل شهرستان، پیش از برگزاری جلسه اصلی، تمامی مستندات مربوط به درخواست‌های صنعتگران را مورد رسیدگی تخصصی و کارشناسی قرار می‌دهد.

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]