صدور بیش از ۱۰۰ اخطار مصرف برق برای ادارات شهرستان ری
صدور بیش از ۱۰۰ اخطار مصرف برق برای ادارات شهرستان ری

مدیر اداره برق شهرستان ری با اشاره به صدور بیش از ۱۰۰ اخطار مصرف برق برای ادارات و بانک‌ها گفت: مصرف زیاد برق در بانک‌ها و نبود تجهیزات جایگزین از جمله دیزل و ژنراتور در این مراکز مشکل اصلی است و هیچ‌گونه مراعاتی ندارند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ری، مجید خانی مدیر اداره برق شهرستان ری عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به سرقت‌های متعدد در حوزه زیرساخت‌های توزیع برق، اظهار کرد: در برخی موارد سارق با سرقت بخش کوچکی از کابل منجر به خاموشی بخش عظیمی از مشترکین می‌شود که بلافاصله مأموران برق جهت برقراری شبکه توزیع اقدام و خاموشی را برطرف می‌کنند.

وی با اشاره به قطعی برق در ۲۰ اداره و مرکز خدماتی شهرری گفت: در بسیاری از بانک‌ها و ادارات و بیمارستان‌های شهرستان ری به دلیل فرسودگی زیرساخت‌ها امکان استفاده از تجهیزات جایگزین برق وجود ندارد و اغلب بانک‌های شهرستان ری در طرح برخورد با مشترکین پرمصرف اخطار دریافت کردند و در مواردی نیز قطعی برق مشترک را اجرایی کردیم.

مدیر اداره برق شهرستان ری با اشاره به صدور بیش از ۱۰۰ اخطار مصرف برق برای ادارات و بانک‌های شهرستان ری تصریح کرد: مصرف زیاد برق در بانک‌ها و نبود تجهیزات جایگزین از جمله دیزل و ژنراتور در این مراکز مشکل اصلی است و هیچ‌گونه مراعاتی نداشتند و در مواردی نیز قطعی برق برخی مراکز را عملیاتی کردیم.

خانی با تاکید بر لزوم تجهیز بیمارستان‌ها به زیرساخت تأمین برق جایگزین خاطرنشان کرد: دو بیمارستان فیروزآبادی و شهدای هفتم تیر از نظر زیرساخت تأمین برق جایگزین دچار فرسودگی هستند و امکان استفاده از برق جایگزین ندارند که در صورت بروز مشکل در توزیع برق امکان بروز مشکلات بیشتر در بیمارستان‌ها وجود دارد.

وی در پایان در رابطه با لزوم رعایت مصرف برق در ساعات پیک، بیان کرد: تعطیلات اخیر ادارات در کاهش مصرف برق تأثیر چندانی نداشت، لذا ضروری است که شهروندان با اصلاح روش مصرف به‌ویژه در ساعات پیک در حفظ ذخایر عظیم انرژی یاری‌رسان باشند.

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]