۸۰ درصد هیأت‌های ورزشی شمیرانات فعال هستند
۸۰ درصد هیأت‌های ورزشی شمیرانات فعال هستند

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شمیرانات با بیان این که بالغ بر ۸۰ درصد هیأت های ورزشی شمیرانات فعال هستند، گفت: در شمیرانات بزرگان زیادی در رشته های مختلف ورزشی حضور دارند و با حضور این افراد کانون پیشکسوتان را تشکیل دادیم.

حسین رحیمی پور رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شمیرانات، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس، اظهار کرد: روسای گذشته اداره ورزش و جوانان شمیرانات زحمات زیادی را کشیدند اما برخی از مسائل از جمله پیشکسوتان در سکوت بود.

وی ادامه داد: در اولین گام و با حضور بزرگان ورزش در رشته های مختلف، کانون پیشکسوتان را در شمیرانات راه اندازی تا از تجربیات بزرگان ورزش بهره مند شویم.

رحیمی پور به مشکلات باشگاه داران در شمیرانات اشاره و بیان کرد: یکی از مشکلات اساسی در شمیرانات با توجه به هزینه بالا، باشگاه داری است و از تمامی مسؤولان ورزش کشور و استان تهران درخواست داریم نگاه ویژه ای به باشگاه داران داشته باشند.

رئیس  اداره ورزش و جوانان شهرستان شمیرانات اضافه کرد: نرخ باشگاه داری در کشور به صورت کلی ابلاغ می شود، در حالی که نرخ هزینه ها در استان تهران به ویژه شهرستان شمیرانات نسبت به مابقی استان ها و شهرستان ها بسیار متفاوت است که امیدوارم در این زمینه مسؤولان نگاه ویژه ای داشته باشند.

این مقام مسؤل به موضوع عمرانی این اداره اشاره و خاطرنشان کرد: ملک هایی در شمیرانات موجود است که زیر نظر اوقاف است که برای پیشرفت ورزش باید هماهنگی های لازم را با اوقاف انجام دهیم که از مسؤولان اوقاف درخواست داریم تا در این راه ورزش شمیرانات را یاری دهند.

رحیمی پور ادامه داد: استخر دارآباد پس از ۱۵ سال وقفه در هفته دولت و یا هفته تربیت بدنی و ورزش به صورت رسمی افتتاح و مردم منطقه می توانند از این استخر بهره مند شوند و در رودبار قصران نیز در آینده نزدیک استخر این منطقه هم آغاز به کار می کند.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان شمیرانات با اشاره به این که بیش از ۸۰ درصد هیأت های ورزشی فعال هستند، عنوان کرد: پتانسیل ورزش شمیرانات در استان تهران و حتی در کشور بسیار بالا است و شمیرانات بارها نفرات برتری را به استان تهران و کشور معرفی کرده است.

وی با بیان این که یخ نوردی هلمون شمشک به زودی آغاز به کار خواهد کرد، ادامه داد: اقدامات خوبی برای ورزش های زمستانی شمیرانات را پیگیر هستیم و امیدواریم با حمایت اداره کل ورزش و جوانان استان تهران و وزارت ورزش و جوانان بتوانیم همانند همیشه برتر در کشور باشیم.

انتهای پیام/۶۷۰۲۹


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]