توقیف ۷ خودرو زباله تهران در کهریزک
توقیف ۷ خودرو زباله تهران در کهریزک

شهردار کهریزک از توقیف ۷ خودروی حامل زباله شهرداری تهران به آرادکوه خبر داد و گفت: بر‌اساس دستور قضایی کامیون‌ها و تریلرهایی که ‌در سطح شهر کهریزک ریزش شیرابه داشتند، متوقف و علیه شهرداری تهران اعلام جرم خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ری، علی کلهر شهردار کهریزک با اشاره به برخورد جدی مدیران و مسئولان کهریزک با تخلفات محیط‌زیستی اظهار کرد: در پی انتشار فیلمی در فضای مجازی شهرستان ری از ریزش شیرابه تریلرهای حامل زباله در مسیر آرادکوه از ساعات ابتدایی صبح امروز اقدامات و تمهیدات برخورد با خودروهایی که در سطح شهر کهریزک ریزش شیرابه دارند آغاز شد.

وی افزود: عوامل شهرداری، محیط‌زیست، کلانتری و سایر دستگاه‌های متولی در بخش کهریزک از ساعات ابتدایی امروز در محدوده حاضر و در حال بررسی خودروهای حامل پسماند هستند که در این راستا به‌منظور توقیف خودروهای متخلف دستور قضایی نیز صادر شده است.

شهردار کهریزک در ادامه گفت: تاکنون ۷ کامیون و سیم تریلر حامل پسماند که فاقد تجهیزات شیرابه گیر بودند در محدوده شهر کهریزک شناسایی و به‌منظور رسیدگی قضایی به پارکینگ منتقل شدند.

کلهر تصریح کرد: خودروهای حامل پسماند اغلب فاقد تجهیزات شیرابه‌گیری هستند و به دلیل عبور خودروهای حمل زباله از سطح شهر کهریزک شیرابه‌ها در خیابان‌های اصلی شهر تخلیه و معضلاتی را برای مردم ایجاد می‌کند.

وی ادامه داد: ریزش شیرابه پسماند علاوه بر آلودگی‌های زیست‌محیطی منجر به آسیب جدی به آسفالت خیابان‌ها و افزایش تصادفات و به‌ویژه موتورسیکلت‌ها می‌شود لذا این طرح در راستای حفظ حقوق شهروندان اجرایی و تا حصول نتیجه مطلوب ادامه خواهد داشت.

شهردار کهریزک در پایان خاطرنشان کرد: با همراهی اداره محیط‌زیست شهرستان ری اعلام جرم علیه معضلات زیست‌محیطی خودروهای حامل پسماند شهرداری تهران انجام می‌شود که در صورت عدم اصلاح رویه روند قانونی نیز پیگیری می‌شود.

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]