دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
گروه : طلا و ارز
پ
  • شناسه خبر: 25766
  • 14 سپتامبر 2023 - 20:14
  • 145 بازدید
  • ۰ دیدگاه

سپتامبر خوش‌یمن ۲۰۲۳ برای بیت‌کوین

سپتامبر خوش‌یمن ۲۰۲۳ برای بیت‌کوین
سپتامبر خوش‌یمن ۲۰۲۳ برای بیت‌کوین

اکوایران: بیت‌کوین به عنوان بزرگترین رمزارز جهان، توانست در برابر آمارهای منفی اقتصادی آمریکا مقاومت کند و قیمت خود را در سطح ۲۶ هزار نگه دارد.

به گزارش اکوایران، قیمت بیت‌کوین به دنبال انتشار آمار مربوط به شاخص قیمت مصرف‌کننده در آمریکا که بالاتر از حد انتظار بوده، تغییر منفی نداشته و در سطح ۲۶ هزار دلار باقی مانده است.

به نوشته سایت «کوین تلگراف»، همچنین تأیید این خبر که شرکت «اف تی ایکس» (FTX) توانسته اجازه قانونی برای فروش دارایی‌های دیجیتال خود از طریق فرآیند ورشکستگی این شرکت را به دست بیاورد،‌ نتوانست بر قیمت امروز بیت‌کوین تأثیر منفی بگذارد.

بیت‌کوین در حال سپری کردن بهترین ماه سپتامبر خود در مقایسه با سال‌های گذشته است و آخرین باری که این رمزارز در ماه سپتامبر با افزایش قیمت روبه‌رو شد به سال ۲۰۱۶ بازمی‌گردد. قیمت بیت‌کوین در سپتامبر ۲۰۲۲ با افت ۳٫۱ درصدی روبه‌رو شد، اما این رمزارز در اکتبر همان سال، رشد قیمت ۵٫۶ درصدی را تجربه کرد. ماه اکتبر در میان افرادی که به بازار خوشبین هستند یا به اصطلاح «گاوها»، محبوبیت زیادی دارد و آن‌ها به این ماه لقب «آپتوبر» (Uptober) داده‌اند که به معنای بالا رفتن ارزش رمزارزها در اکتبر است.

آخرین قیمت «بیت‌کوین» و «اتریوم»

به نوشته سایت «اینوستینگ»، قیمت بیت‌کوین در روز پنجشنبه (۲۳ شهریور) و در زمان نوشتن این گزارش، با دست‌کم ۱۵۰ دلار افزایش نسبت به روز قبل همراه شد و به ۲۶ هزار دلار و ۳۰۰ سنت رسید. قیمت این رمزارز طی امروز از ۲۶ هزار دلار و ۱۴۸ سِنت تا ۲۶ هزار دلار و ۵۲۲ سنت نوسان داشته است.   

حجم معاملات بیت‌کوین طی ۲۴ ساعت اخیر ۱۲ میلیارد و ۸۷ میلیون دلار بوده و ارزش این رمزارز نسبت به یک هفته گذشته، ۲٫۳۶ درصد افزایش پیدا کرده است.

همچنین قیمت اتریوم در همین روز از ۱۶۰۷ دلار تا ۱۶۳۶ دلار نوسان داشته است. تغییر قیمت اتریوم طی ۲۴ ساعت گذشته مثبت بوده و حدود ۲۳ دلار افزایش پیدا کرده است. حجم معاملات اتریوم طی ۲۴ ساعت اخیر ۵ میلیارد و ۱۵ میلیون دلار بوده و ارزش این رمزارز نسبت به یک هفته گذشته، ۰٫۷۲ درصد کاهش پیدا کرده است.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
عیار سکه‌های مبادله چند است؟ 29 آوریل 2024

عیار سکه‌های مبادله چند است؟

دلار در بازار ارز به قیمت اسفند پارسال برگشت/ نفس دلار در پشت خط گرفت/ معامله‌گران می‌گویند حجم تزریق بازار ساز بالاست/ ورود پول به صندوق‌های طلا رکورد میانگین سه ماهه را شکست/ عیار سکه‌های مبادله چند است؟

درخشش طلا در سایه‌های اقتصادی/ چگونگی افزایش جذابیت طلا در برابر بی‌ثباتی‌های جهانی! 29 آوریل 2024

درخشش طلا در سایه‌های اقتصادی/ چگونگی افزایش جذابیت طلا در برابر بی‌ثباتی‌های جهانی!

اکوایران: قیمت طلا به دلیل انتظارات کاهش نرخ بهره توسط فدرال رزرو و تقاضای سرمایه‌گذاری در شرایط بی‌ثباتی جهانی انتظار می‌رود که در کوتاه‌مدت افزایش یابد. در میان‌مدت، پیش‌بینی‌ها نشان از احتمال رسیدن قیمت طلا به بیش از ۲۵۰۰ دلار در هر اونس تا پایان سال ۲۰۲۴ می‌دهند.

روند عجیب بازار ارز و سکه/ اثر اعتصاب بنکداران طلا بر معاملات 29 آوریل 2024

روند عجیب بازار ارز و سکه/ اثر اعتصاب بنکداران طلا بر معاملات

برخی معامله‌گران معتقدند با اعتصاب بازار طلا، از عمق این بازار کاسته شد و بازار طلا و ارز نزولی پیش رفتند. در روز یکشنبه بازار ارز و سکه دچار اشباع فروش سنگین شدند اما از حجم اشباع کاسته نشد که حرکت عجیبی بود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.