کشف لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در شهریار به ارزش ۶۰ میلیارد ریال
کشف لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در شهریار به ارزش ۶۰ میلیارد ریال

فرمانده انتظامی غرب استان تهران از کشف لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق و غیرمجاز به ارزش ۶۰ میلیارد ریال در شهرک صنعتی گلگون شهریار خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهریار، سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی غرب استان تهران صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای برخورد با قاچاق کالا و کالاهای غیرمجاز و در پی اطلاعات به دست آمده مبنی بر وجود لوازم آرایشی و بهداشتی غیرمجاز در انباری واقع در شهرک صنعتی گلگون شهریار، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی غرب استان تهران قرار گرفت.

وی گفت: ماموران پس از دریافت دستور قضائی به محل مورد نظر مراجعه و در بازرسی به عمل آمده تعداد تقریبی ۶۳ هزار و ۶۷۴ عدد انواع رنگ مو و تعداد تقریبی ۱۷ هزار و ۸۷۴ عدد انواع شامپو و لوسین مو و کرم و چسب مو و غیره، همگی غیرمجاز به ارزش ۶۰ میلیارد ریال کشف کردند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران افزود: در این راستا یک نفر دستگیر و محل مورد نظر پلمب و متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

عزیزی ادامه داد: قاچاق کالا یکی از مهمترین عوامل ایجاد مشکلات اقتصادی و افزایش مشاغل کاذب در جامعه محسوب می‌شود که بایستی با آگاهی بخشی به مردم و مبارزه هدفمند با این پدیده قبیح اجتماعی قدم‌های مفید و موثر در جهت کاهش اثرات منفی آن در جامعه و حمایت از تولید کنندگان داخلی برداریم.

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]