اصلاح ۱۰ نقطه پر تصادف آزادراه تهران – ساوه با ورود دادگستری استان تهران
اصلاح ۱۰ نقطه پر تصادف آزادراه تهران – ساوه با ورود دادگستری استان تهران

رئیس کل دادگستری استان تهران از اصلاح ۱۰ نقطه پرتصادف آزادراه تهران – ساوه با پیگیری و اقدامات پیشگیرانه قضایی در استان تهران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، علی القاصی رئیس کل دادگستری استان تهران با اشاره به اصلاح و حذف ۱۰ نقطه حادثه خیز در آزاد راه تهران – ساوه، اظهار کرد: در راستای اجرای سند تحول قضایی و اقدامات صورت گرفته در حوزه پیشگیری از وقوع جرائم، کارگروه ویژه‌ای جهت رفع نقاط حادثه خیز در آزاد راه تهران – ساوه با حضور نمایندگاه پلیس راه، استانداری و راهداری و با حضور معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران تشکیل و نقاط حادثه خیز این محور شناسایی و رفع آن‌ها مورد پیگیری قرار گرفته است.

رئیس کل دادگستری استان تهران تصریح کرد: در اجرای برنامه‌های پیشگیری وضعی نقاط حادثه خیز آزادراه تهران – ساوه تا کنون ۱۰ نقطه اصلاح شده است که این موارد ۲۱ درصد از نقاط پرتصادف آزادراه تهران – ساوه را شامل می‌شود.

القاصی گفت: پیشگیری از وقوع جرم نیازمند همکاری و هم افزایی دستگاه‌های مختلف در بخش‌های گوناگون دارد که بار‌ها مورد تاکید مقام معظم رهبری قرار گرفته است.

رئیس کل دادگستری استان تهران بیان کرد: بررسی، برنامه ریزی و اقدامات اجرایی این نقاط صورت پذیرفته و در خصوص سایر نقاط اقدامات اصلاح هندسی، آشکار سازی، نصب علائم و تجهیزات ایمنی در دست پیگیری است.

انتهای پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]