افزایش ۴۳ درصدی  کشفیات کالای قاچاق در شرق استان تهران
افزایش ۴۳ درصدی  کشفیات کالای قاچاق در شرق استان تهران

فرمانده فراجا ویژه شرق استان تهران گفت: در حوزه قاچاق ۴۳ درصد افزایش کشفیات کالای قاچاق را نسبت به سال گذشته داشتیم که بیشتر این کشفیات نیازهای ضروری مردم بوده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، سردار دلاور القاصی مهر فرمانده فراجا ویژه شرق استان تهران عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار کرد: ایام سوگواری امام حسین(ع) و یارانش را تسلیت عرض می کنم، در روز خبرنگار از اصحاب رسانه که همیشه و در همه حال در کنار فراجا بودند و پلیس را یاری کردند و همیشه در جامعه امید آفرینی می کنند تقدیر می کنم.

وی گفت: زحمات اصحاب رسانه را نباید نادیده گرفت، اصحاب رسانه اگر نباشند اقدامات و موفقیت ها دیده نمی شود این در امر زمانی میسر خواهد شد که اطلاع رسانی خوب و مطلوب انجام شود.

فرمانده فراجا ویژه شرق استان تهران افزود: پلیس برای اطلاع رسانی حوادث، هشدارهای ایمنی و پلیسی یا فرهنگ سازی مسائل و موارد ایمنی در همه لایه های سنی از پتانسیل اصحاب رسانه استفاده می کند و نقش اصحاب رسانه برای ایجاد ارتباط با لایه های مختلف مهم و حیاتی است و در مجموع می توان گفت اصحاب رسانه پل ارتباطی مردم و مسوولان هستند.

القاصی مهر بیان داشت: پلیس به دنبال اطلاع رسانی دقیق و ایجاد خط خبری معتبر می باشد، که مردم و شهروندان را آگاه کنند قبل از اینکه رسانه های معاند بتوانند از این موضوعات موج سواری کنند.

وی ادامه بیان داد: پلیس خدمتگزار مردم و سرباز ولایت است، با تمام وجود پای نظام و انقلاب استفاده و از ابتدای سال  تاکنون ۳۸ نفر از نیروهای انتظامی به درجه رفیع شهادت نایل آمدند.

فرمانده فراجا ویژه شرق استان تهران خاطرنشان کرد: از اقدامات پلیس برگزاری طرح های مختلف بود که همه این موارد در راستای امنیت مردم انجام می شود، در برخورد با سارقین و سرقت خودرو ۸ در صد نسبت به سال قبل افزایش داشته ایم، در حوزه کشف قاچاق سوخت ۲۳۴ درصد افزایش داشتیم و در حوزه دستگیری سارق ۴۱۶۵ نفر بوده است.

القاصی مهر گفت: در حوزه دستگیری فروشندگان مواد مخدر ۳۲ درصد افزایش داشتیم، در حوزه تصادفات و مرگ و میر ۲۴ درصد کاهش داشته ایم این کاهش به خاطر فرهنگ سازی و آموزش است و  می توانیم حوادث و اتفاقات را به کمترین حد خود برسانیم.

وی در پایان با توجه به درگیری ها و ایجاد ناامنی در سطح جامعه افزود: پلیس برای ایجاد امنیت مردم از هیچ اقدامی کوتاهی نمی کند و امنیت مردم خط قرمز پلیس است و در حوزه شرارت ۱۷ درصد کاهش داشته و با افراد متخلف برخورد شدید شده است و در حوزه قاچاق نیز ۴۳ درصد افزایش کشفیات کالای قاچاق را داشتیم که بیشتر این کشفیات نیازهای ضروری مردم بوده است.

پایان پیام/۶۷۰۳۷


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]