رفع تصرف ۲۲ هکتار از اراضی ملی در ۴ ماهه اول امسال در تهران
رفع تصرف ۲۲ هکتار از اراضی ملی در ۴ ماهه اول امسال در تهران

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از کار مستمر و برنامه‌ریزی موثر اداره کل راه و شهرسازی استان تهران در راستای رفع تصرف ۲۲ هکتار از اراضی ملی و دولتی در چهار ماهه اول امسال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، حسین جنتی مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران در راستای رفع تصرف ۲۲ هکتار از اراضی ملی و دولتی در چهار ماهه اول امسال در تهران اظهار کرد: با هماهنگی‌ها و تعامل صورت گرفته در سطح شهرهای استان با نیروی انتظامی و دادستانی و با برنامه‌ریزی مستمر و منظم در سطح مدیران و همکاران راه و شهرسازی توانستیم ۲۲ هکتار از اراضی ملی و دولتی را آزادسازی کنیم.

وی ادامه داد: ۴۸ مورد از این رفع تصرفات با حکم قضایی و ۸۶ مورد به صورت فوری بوده است که در مجموع ۱۳۴ مورد عملیات رفع تصرف انجام شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران هوشیاری و تلاش یگان حفاظت اراضی راه و شهرسازی استان تهران را عامل موفقیت و اهرمی پیش برنده در مسیر مبارزه با زمین‌خواری عنوان کرد و گفت: اداره حقوقی نیز به خوبی در این خصوص پشتیبانی‌های لازم را انجام داده است.

جنتی مجموع مساحت رفع تصرفات را ۲۲ هکتار و ارزش ریالی آن را ۲۵ هزار میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: حفظ بیت‌المال، صیانت از سرمایه‌های ملی، مبارزه با زمین خواری و کوه‌خواری از مهمترین وظایف این اداره کل و خط قرمز تمامی همکاران من در راه و شهرسازی استان تهران است. ‌

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]