فرماندار پردیس: آمار پیش‌ثبت‌نام انتخابات مجلس تابحال، ۲ برابر دوره مشابه قبل است
فرماندار پردیس: آمار پیش‌ثبت‌نام انتخابات مجلس تابحال، ۲ برابر دوره مشابه قبل است

فرماندا شهرستان پردیس با بیان اینکه در دوره پیش‌ثبت‌نام انتخابات مجلس شورای اسلامی استقبال خوبی از سوی داوطلبان شده است و آمار ثبت‌نامی‌ها تا روز گذشته تقریبا نسبت به دوره مشابه قبل ۲ برابر افزایش داشته است، گفت: در حوزه انتخابیه تهران، ری، اسلامشهر، شمیرانات و پردیس تا ساعت ۱۲ روز گذشته ۲ هزار و ۵۴۹ نفر ثبت‌نام کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس از پردیس، محسن قضاتلو فرماندار پردیس بعدازظهر امروز در حاشیه برگزاری نشست با بابک رهنما بخشدار مرکزی پردیس، دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستاهای این بخش که در سالن جلسات دهیاری روستای کرشت برگزار شد، ضمن اشاره به مشکلات موجود در روستاهای شهرستان، اظهار کرد: باید مشکلات شهروندان را در فرمانداری و بخشداری رفع کنیم تا مردم امید داشته باشند؛ همچنین باید موضوعاتی را که باعث تنش می‌شود با تدبیر و هماهنگی حل کنیم.

وی با بیان اینکه در دوره پیش‌ثبت‌نام انتخابات مجلس شورای اسلامی استقبال خوبی از سوی داوطلبان شده است و آمار ثبت‌نامی‌ها تا روز گذشته تقریبا نسبت به دوره مشابه قبل ۲ برابر افزایش داشته است، گفت: در حوزه انتخابیه تهران، ری، اسلامشهر، شمیرانات و پردیس تا ساعت ۱۲ روز گذشته ۲ هزار و ۵۴۹ نفر ثبت‌نام کرده‌اند.

فرماندار شهرستان پردیس افزود: بخشداری‌ها، دهیاری‌ها و شوراهای بخش در حد توان و امکانات خود به برگزاری انتخابات کمک کنند اما بار اصلی برگزاری انتخابات بر دوش شهرداری‌ها خواهد بود.
 

فرماندار پردیس: آمار پیش‌ثبت‌نام انتخابات مجلس تابحال، 2 برابر دوره مشابه قبل است

قضاتلو ادامه داد: وظیفه ما در فرمانداری و بخشداری‌ها این است که بتوانیم سیاست‌های دولت را در بخش و شهرستان اجرا کنیم و با خدمات‌رسانی مناسب در شهر و روستا کیفیت زندگی شهروندان و روستاییان را ارتقاء دهیم.

وی با اشاره به مقابله جدی با ساخت‌وساز غیرمجاز در پردیس، بیان کرد: پیشگیری و مقابله با ساخت‌وساز غیرمجاز در حوزه شهرداری‌ها، بخشداری‌ها، دهیاری‌ها، جهاد کشاورزی، حفاظت محیط زیست، منابع طبیعی و مسکن و شهرسازی در اولویت باشد و باید حساسیت ویژه‌ای بر روی ساخت‌وساز غیرمجاز داشته باشیم.

فرماندار شهرستان پردیس اضافه کرد: اجرای پروژه پایش تصویری میزان جرم و جنایت را کاهش می‌دهد و لازم است که تمامی روستاها و فازهای مسکن مهر شهرستان به پایش تصویری مجهز شوند و در این حوزه عملکرد روستای باغکمش و کرشت قابل تقدیر است.

قضاتلو با تاکید بر اهمیت برنامه‌ریزی برای گذراندن اوقات فراغت دانش آموزان در تعطیلات تابستان، ابراز کرد: با توجه به مشکلات معیشتی و اقتصادی خانواده‌ها در شهر و روستا، به دستگاه‌های خدمات‌رسان توصیه می‌شود برنامه‌های مناسبی برای گذران اوقات فراغت کودکان و نوجوانان برنامه‌ریزی و برگزار کنند.

پایان پیام/۶۷۰۱۶/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]