امام جمعه پردیس: خبرنگاران از تهدیدها و مشکلات جلوگیری می‌کنند
امام جمعه پردیس: خبرنگاران از تهدیدها و مشکلات جلوگیری می‌کنند

امام جمعه پردیس گفت: اصحاب رسانه با اخبار درست و به موقع از بسیاری از تهدیدها و مشکلات جلوگیری می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از پردیس، حجت الاسلام سیدحسین حسینی امام جمعه پردیس در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان پردیس، که در مسجد الغدیر فاز۴ پردیس و با حضور استاندار تهران، فرماندار پردیس و نمازگزاران برگزار شد، ضمن دعوت حضار به تقوای الهی، ضمن تقدیر و تشکر از خبرنگارارن مؤثر و فعال شهرستان پردیس، اظهار کرد: در ابتدا از خبرنگاران عزیزی که در شهرستان زحمت می‌کشند و با تهیه اخبار، طرح و پیگیری مطالبات و مشکلات مردم و ارائه آنها به مسوولان و رفع آن مشکلات، به مردم و شهرستان خدمت می‌کنند تقدیر می کنیم.

وی با بیان اینکه خبرنگاران با اطلاع‌رسانی اقدامات انجام شده توسط مسوولان که خدمات انقلاب به مردم است، به انقلاب خدمت و امیدافزایی می‌کنند، گفت: اصحاب رسانه با اخبار درست و به موقع از بسیاری از تهدیدها و مشکلات جلوگیری می‌کنند و هم مردم را با آگاهی‌بخشی صحیح از خیلی گرفتاری‌ها نجات می‌دهند.

امام جمعه پردیس افزود: خبرنگاران با اخبار درست و به‌موقع، امیدافزایی کنند، زیرا دشمن با جنگ ترکیبی به دنبال ناامید کردن مردم از انقلاب و نظام هستند و رسالت صاحبان رسانه (تریبون‌دارها) به معنی‌ عام، و خبرنگاران به معنی‌ خاص که متولیان تأمین هوای تنفسی جامعه هستند در تلاش برای صحّت کارِ رسانه ‌ایشان، بسیار مهم است.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار کارکنان و خانواده‌های ناوگروه ۸۶ ارتش جمهوری اسلامی ایران و آغاز بازگشت افتخارآفرین آزادگان سلحشور به میهن اسلامی، ابراز کرد: امروز دنیا در حال عبور از یک گذرگاه و رسیدن به یک وضع جدید و ماجرای جدیدی است و رفتار ما، نیت ما، عمل ما در شکل‌گیری این وضعیت جدید، تعیین‌کننده است.

وی با بیان اینکه به سالروز اعلام استقلال بحرین از ایران (۱۳۵۰ ش) رسیدیم، تاکید کرد: جدایی بحرین؛ نقطه عطف وادادگی و بی‌کفایتی پهلوی؛ و حفظ خرمشهر و خرمشهرها نقطه عطف استقامت و اقتدار امامین انقلاب است.

اعزام ناوهای آمریکایی به خلیج فارس

امام جمعه پردیس با اشاره به اعزام ناوهای آمریکایی به خلیج فارس، عنوان کرد: غربزدگان داخلی هنوز به حماقت آمریکا و اقتدار ایران قوی ایمان نیاورده‌اند و در روزهای اخیر شاهد تهدیدهای توخالی ارتش تروریستی آمریکا بودیم که نیروی نظامی به خلیج فارس اعزام کرد.

حجت الاسلام حسینی ادامه داد: ایران قوی نیز با اقدامات هشدار‌آمیز مانند رزمایش اقتدار در آب‌های خلیج فارس و الحاق موشک کروز ابومهدی به ناوگان دریایی ایران، خطاب به آمریکا پاسخ دادند.

در کار شورای شهر دخالت نکنید

وی با اعلام تحلیف و استقرار شورای شهر بومهن، توصیه‌های دوستانه و دلسوزانه را اعلام و اذعان کرد: پس از دو سال بالاخره شورای شهر بومهن یعنی منتخبین مردم، فعالیت خود را شروع کردند که هم تبریک عرض می‌کنم و هم امیدوار هستیم که در این فرصت ویژه‌ای که در اختیار دارند بتوانند به مردم خدمت کنند که قطعاً همین تلاش‌ها را نیز خواهند داشت.

امام جمعه پردیس با بیان اینکه مسوولان استان و شهرستان پردیس قطعاً حمایت خواهند کرد تا مردم بومهن از خدمات شورای محترم بیشترین بهره را ببرند، ابراز کرد: به شورای شهر عرض می‌کنم که تمام وظایف قانونی خود را بدانید و به آن‌ها عمل و اتحاد و همدلی را بین اعضا تقویت کنید و در فرصت باقیمانده که هم کم است و هم زیاد، سعی کنید بیشترین خدمت را به مردم داشته باشید و مسوولان اعضای شورای بومهن را بیشتر حمایت و پشتیبانی کنند.

حجت الاسلام حسینی تصریح کرد. این را نیز تمام مردم بدانند که هیچکس در کار شورای شهر بومهن دخالت نمی‌کند، اما مطالبه‌گری را داریم که برای مردم باید بیشتر خدمت کنید.

امام جمعه پردیس: خبرنگاران از تهدیدها و مشکلات جلوگیری می‌کنند

 

ایستگاه تلویزیونی در پردیس وجود ندارد  

وی با اشاره به عدم راه اندازی ایستگاه تلویزیونی در شهرستان پردیس، بیان کرد: این کار کمک به دشمن برای حمله به ذهن، فکر و اعتقادات مردم است و یکی از مشکلات دیرینه مردم شهرستان پردیس عدم دریافت مناسب شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی صدا و سیما است که موجب نارضایتی مردم، به‌ویژه مسکن مهر نشینان بوده و تبعات فرهنگی، اجتماعی و امنیتی متعددی هم بدنبال داشته است.

امام جمعه پردیس افزود: از این مشکلات می‌توان به افزایش بی‌رویه گیرنده‌های سمّی ماهواره در بین خانواده‌ها اشاره کرد که این موضوع به اسف‌بارترین شکل ممکن در اغتشاشات سال گذشته نمایان شد.

حجت الاسلام حسینی ادامه داد: امروز زمین آماده و تجهیزات مانند دکل و غیره در انبار صدا و سیما برای شهرستان پردیس موجود است، اما متأسفانه عزمی برای اجرای طرح و راه‌اندازی این ایستگاه که شدیداً مورد نیاز شهرستان است، نبوده و ضررهای غیرقابل جبرانی را به دنبال دارد.

وی اضافه کرد: از مسوولان می‌خواهم که اجرا و راه‌اندازی ایستگاه تلویزیونی را سریعاً پیگیری کنند و دستگاه‌های متولی را سریعاً پای کار بیاورند تا قبل از زمستان این ایستگاه آماده و راه‌اندازی شود.

وی تاکید کرد: تا آنجا که من اطلاع دارم سه فرماندار پیگیری کردند و اکنون نیز در حال پیگیری است، اما چرا هنوز هیچ اتفاقی نیافتاده و چه کسی نمی گذارد این اتفاق رخ دهد، کدام دستگاه ترک فعل خود را علنی و با بی توجهی به مردم و مسئولین  اینگونه به نمایش می گذارد را باید مشخص کنیم.

امام جمعه پردیس عنوان کرد: کسانی که چه در گذشته و چه در حال، مانع اجرای طرح و رفع این نیاز شهرستان شده‌اید، بدانید که در واقع با دشمن همکاری، و علیه انقلاب دارید کار می‌کنید و دستگاه قضائی شهرستان می‌خواهیم که مانند همیشه در این قضیه نیز با ورود انقلابی خود مشکل را حل کنند.

لازم به ذکر است؛ میلاد بیانی نیک خبرنگار خبرگزاری فارس استان تهران سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان پردیس بود.

پایان پیام/۶۷۰۱۶/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]