معاون استاندار تهران: با ذخیره کافی مرغ، ثبات در بازار حاکم است
معاون استاندار تهران: با ذخیره کافی مرغ، ثبات در بازار حاکم است

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران از آرامش در بازار مرغ به واسطه فراوانی و ذخیره کافی این کالا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، محمد علی‌مهری معاون اقتصادی استاندار تهران در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان اظهار کرد: اگر تامین و‌ عرضه گوشت و مرغ در بازار متناسب با نیاز مصرفی متقاضیان باشد، ثبات در بازار حاکم خواهد بود.

 وی گفت: مرغ مورد نیاز بازار در تهران به اندازه کافی در دسترس بوده و با ذخیره‌سازی کافی ثبات و آرامش در بازار حاکم است و‌ مشکلی در تامین این کالای اساسی مورد نیاز مردم نداریم. 

معاون استاندار تهران با تاکید بر لزوم تقویت طرح‌های نظارتی در بازار و اجرای مستمر طرح‌های بازرسی عنوان کرد: بخشی از نوسانات مقطعی قیمت در بازار با اجرای این طرح ساماندهی و‌ بخش دیگر که در نتیجه صادرات بی رویه برخی کالاها، همچنین واردات ایجاد می‌شود با نیاز سنجی دقیق تسهیل می‌شود.
 
علی‌مهری با بیان ضرورت اجرای طرح تامین میوه مورد نیاز آخر سال گفت: سازمان تعاون روستایی طی هفته آینده با برآورد میوه مورد نیاز پایان سال برای کلیه شهرستان‌های استان از جمله تهران و تخصیص اعتبارات مورد نیاز زمینه تامین میوه مورد نیاز استان را فراهم کند. 

وی با اشاره به ضرورت بررسی برگزاری نمایشگاه پائیزه در تهران خاطرنشان کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، برگزاری نمایشگاه پائیزه نوشت افزار، پوشاک و کالای‌های تنظیم بازار در سه نقطه شهر تهران توسط اصناف و اتحادیه ها را بررسی و برای تصمیم‌گیری به جلسه کارگروه تنظیم بازار ارائه کند.

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]