دستگیری ۷۶۹ خرده‌فروش مواد مخدر طی ۵ ماه اخیر در پردیس
دستگیری ۷۶۹ خرده‌فروش مواد مخدر طی ۵ ماه اخیر در پردیس

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس گفت: طی پنج ماه اخیر ۳۴ کیلو و ۷۱۳ گرم انواع مواد مخدر کشف و ۷۶۹ نفر خرده فروش مواد مخدر دستگیر شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از پردیس، سرهنگ سید حجت‌اله پورنجفی فرمانده انتظامی شهرستان پردیس صبح امروز طی نشست خبری که با حضور اصحاب رسانه در محل این فرماندهی برگزار شد، ضمن تبریک هفته خبرنگار به اصحاب رسانه، اظهار کرد: خبرنگاران در طول سال سختی‌های زیادی را متحمل می‌شوند و سنبل تعهد، دلسوزی، مطالبه‌گری و زبان گویای مردم هستند.

وی با بیان اینکه اگر پیگیری شما خبرنگاران نباشد خواسته‌های به حق مردم روی زمین می‌ماند، گفت:  شما با سلاح قلم در سنگر فرهنگ و خبر مشغول پیگیری این درخواست‌های مردمی هستید.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس ضمن تقدیر از اطلاع‌رسانی عملکرد ناجا و اخبار پلیس توسط خبرنگاران، ابراز کرد: طی ۵ ماهه اخیر این فرماندهی حدود ۴۸۵ میلیارد ریال کالای قاچاق شامل یک هزار رو ۷۸ لیتر انواع سوخت، ۸ هزار رو ۶۹۳ عدد داروی قاچاق را کشف و پرونده قضایی در این خصوص تشکیل شده است.

سرهنگ پورنجفی با بیان اینکه طی پنج ماه اخیر ۳۴ کیلو و ۷۱۳ گرم انواع مواد مخدر کشف و ۷۶۹ نفر خرده فروش مواد مخدر دستگیر شده است، ادامه داد: همچنین در این مدت ۵۰۰ دستگاه موتور خودروی متخلف به دلایل نداشتن پلاک، انجام حرکات نمایشی، تغییر در صدا در خودرو، ایجاد مزاحمت برای شهروندان و مخدوش متوقف و به پارکینگ منتقل شدند.

وی ضمن اشاره به اینکه کشف سرقت‌ها نسبت به مدت مشابه ۱۷/۵ درصد افزایش داشته است و ۴۶۷ نفر سارق طی این مدت دستگیر شدند، ابراز کرد: گشت‌زنی هدفمند پلیس و هوشیاری شهروندان در نگهداری اموال خود و تلاش پلیس در کلانتری‌ها و یگان امداد باعث افزایش امنیت عمومی بوده و هشدار می‌دهیم مجموعه انتظامی با قاطعیت با قانون‌شکنان برخورد خواهد کرد.

پایان پیام/۶۷۰۱۶/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]