دشمن به دنبال مخدوش کردن چهره سپاه و بسیج است
دشمن به دنبال مخدوش کردن چهره سپاه و بسیج است

امام جمعه قرچک گفت: دشمن به دنبال مخدوش کردن چهره سپاه و بسیج است، باید بصیرت مان را بالا ببریم و جلو ی سوء استفاده دشمن را بگیریم، چرا که بسیج و سپاه و همه نیروهای نظامی و انتظامی از بطن مردم هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از قرچک، حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی امام جمعه قرچک در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته پس از دعوت خود و همگان به تقوای الهی اظهار کرد: ۲۶ مردادماه سالروز بازگشت اولین گروه از آزادگان سرافراز به میهن اسلامی است، گرامی می داریم صبر و رشادت، شجاعت و بصیرت عزیزان آزاده را که همانند زینب کبری(س) اسارت را به رسالت بزرگ تبدیل کردند.

وی گفت: آزادگان سرافراز عزت آفریدند، پیامهای انقلاب را صادر کردند، یاد سید آزادگان مرحوم ابوترابی بخیر که به شهادت آزادگان عزیز و اذعان همگان، اردوگاهها را به  دانشگاه تبدیل کرده و زمینه کمالات را فراهم کرد.

اسماعیلی افزود: دشمن در برابر عظمت انقلاب اسلامی مخصوصاً توفیقات چشمگیر نیروهای انقلابی و دولت انقلابی نمی تواند ساکت نشیند، دشمن کودتاهای متعددی در هر بازه از زمان علیه کشور طراحی کرده است، استکبار با تمام قوا و شیطنت ها و با  متحدینش وارد جنگ با ما می شوند، ما در کشور هر لحظه با دشمن در جنگ هستیم، چون قوی هستیم راه به جایی نمی برند.

امام جمعه قرچک با بیان اینکه در کشور یکسری از مشکلات را قبول داریم و خواهان برطرف شدن آنها هستیم، ادامه داد: باید بپذیریم دنیا متوجه عظمت و قدرت ما شده ملت مقاوم و مؤمن، صبور و با بصیرت، قوای مقتدر مسلح ما بویژه سپاه قهرمان که بزرگترین سازمان ضد تروریستی دنیاست از همه مهمتر داشتن رهبری عالی مقام و وصل به تفکر مهدوی و عنایت الهی باعث عزت ملت ایران شده است.

وی به ظرفیت دیپلماسی اشاره کرد و گفت: رئیس جمهور انقلابی ظرفیت بزرگی ایجاد کرده است، دیپلماسی در دنیا امروز بدون پشتوانه سیاسی و اجتماعی فایده ای ندارد، مذاکره باید پشتوانه داشته باشد، دشمن به این نتیجه رسیده است که هزینه کوتاه آمدن در مقابل انقلاب اسلامی کمتر از مقابله با ماست و این موضع دشمن حاکی از ظرفیت بزرگ ماست.

اسماعیلی تصریح کرد: آزادسازی پولهای ایران کار آسان و موفقیت کمی نبوده است، عده ای می خواهند این کار عادی و کوچک جلوه دهند، اگر دستگاه امنیتی ما افراد دو تابعیتی را دستگیر نمی کرد اموال بلوک شده آزاد نمی شد، خود مقامات آمریکا و صهیونیست ها اذعان کردند این اتفاق یک برد بزرگی برای ایران بود، رئیس جمهور آمریکا مجبور به توافق و مبادله شد عده ای این اتفاق بزرگ را حزبی می بینند با رسانه های دشمن هم سو شدند.

خطیب جمعه قرچک به فتنه های دشمن اشاره کرد و بیان کرد: یکی از نقشه های آنها ایجاد اختلاف بین اقوام و پیروان ادیان در ایران است، لذا عملیات تروریستی شاهچراغ را تکرار کردند افراد مهاجر از اهل سنت را انتخاب کردند تا سناریوی اصلی را متمرکز کنند بر مسائل مذهبی خوب می دانند استان فارس یک شرایط خاص دارد و هم اقوام مختلف عرب، ترک، بلوچ دارد هم ادیان مختلف و مذاهب مختلف حتی زرتشتیان و فرقه ظاله بهائیت هم دارد، ولی باز حماقت کردند مردم ما را خوب نمی شناسند اتحاد بین اقوام و حتی پیروان ادیان الهی در کشور ما زبانزد است.

وی به دیدار فرماندهان سپاه با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و افزود: مقام معظم رهبری پیدایش رشد و بالندگی و بحران شکنی و عملکرد سپاه را در ابعاد نظامی، خدماتی و سازندگی منحصر به فرد و افتخار آمیز خواندند، وحدت ملی و مشارکت دادن مردم کمک به طبقات ضعیف، کار شبانه روزی و جهادی مسئولین، حرکت کردن با امید و  شوق به تحقق اهداف انقلاب اسلامی است.

اسماعیلی در پایان خاطرنشان کرد: دشمن به فکر مخدوش کردن چهره  سپاه و بسیج است، باید مراقب باشیم بصیرت مان را بالا ببریم جلوی سوء استفاده دشمن را بگیریم، چرا که بسیج و سپاه و همه نیروهای نظامی و انتظامی از بطن مردم هستند و برای آرامش و امنیت همین مردم شبانه روز در حال خدمت گذاری هستند.

پایان پیام/۶۷۰۳۷/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]