معاون استاندار تهران: مناطق با احتمال ساخت‌وساز غیرمجاز، رصد خواهند شد
معاون استاندار تهران: مناطق با احتمال ساخت‌وساز غیرمجاز، رصد خواهند شد

معاون استاندار تهران گفت: رصد مناطقی که احتمال ساخت و ساز غیر مجاز در آن‌ها وجود دارد و همچنین نظارت مستمر برای مقابله با ساخت و ساز غیر مجاز و آخرین وضعیت و راهکارهای پیشگیری و مقابله با این معضل حتما به صورت جدی در دستور کار قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، هفتادوششمین جلسه کارگروه ویژه ساخت‌وسازهای غیرمجاز استان با موضوع «بررسی راهکارهای پیشگیری و مقابله با ساخت‌وسازهای غیرمجاز در شهرستان فیروزکوه» به ریاست میرمحمد غراوی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران و با حضور محمد حیدری‌منش فرماندار شهرستان فیروزکوه، صادقی شهردار فیروزکوه، شجاع شهردار ارجمند و برخی مسؤولان در سالن جلسات استانداری برگزار شد.

میرمحمد غراوی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران در این جلسه اظهار کرد: با توجه به میزان ساخت و سازهای غیرمجاز در شهرستان، تشکیل منظم جلسات شهرستانی و اکیپ‌های گشت‌زنی و کمیته پیشگیری از تصرفات با محوریت فرمانداری شهرستان جهت جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز و تصرف اراضی ملی در جهت برخورد جدی و قانونی با متخلفین حوزه ساخت و سازهای غیرمجاز ضروری است.

وی با اشاره به به لزوم پیگیری اقدامات پیشگیرانه افزود: جهاد کشاورزی و منابع طبیعی می‌بایست با تقویت اکیپ‌های گشت‌زنی به صورت جدی با هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز مقابله کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران عنوان کرد: همکاری و هماهنگی بیشتر بین دستگاه‌ها جهت مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز بسیار موثر است و هیچ عذر و بهانه‌ای از سوی دستگاه‌های مربوطه مورد پذیرش نخواهد بود.

غراوی در ادامه افزود: رصد مناطقی که احتمال ساخت و ساز غیر مجاز در آن وجود دارد و همچنین نظارت مستمر برای مقابله با ساخت و ساز غیر مجاز و آخرین وضعیت و راهکارهای پیشگیری و مقابله با این معضل حتما به صورت جدی در دستور کار قرار خواهد گرفت.

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]