تشییع و تدفین شهید گمنام در اسلامشهر
تشییع و تدفین شهید گمنام در اسلامشهر

همزمان باسالروز شهادت ریحانه الحسین حضرت رقیه (س) پیکر مطهر یک شهید گمنام در سازمان پژوهشهای علمی وصنعتی ایران در شهرستان اسلامشهرتشییع و تدفین شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اسلامشهر، پیکر مطهر یک شهید گمنام دوران دفاع مقدس صبح امروز با حضور اقشار مختلف مردم  شهرستان اسلامشهر مسئولان شهرستانی و مقامات نظامی لشگری و کشوری، خانواده های معظم شهدا، اساتید و دانشجویان در مجموعه سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی ایران تشییع و در آرامگاه ابدی تدفین و میهمان جامعه علمی و پژوهشگران شد.

تشییع و تدفین شهید گمنام در اسلامشهر

 

 

 

در این آیین معنوی که با حضور سردار رحیم صفوی از فرماندهان دوران دفاع مقدس و مشاور مقام معظم رهبری، پدر وخواهر شهید روح اله عجمیان، واقشار مختلف مردم شهرستان اسلامشهر و بخش احمد آباد مستوفی برگزار شد.
 

تشییع و تدفین شهید گمنام در اسلامشهر

 

پیکر مطهریک شهید ۲۴ساله از شهدای دوران دفاع مقدس که در عملیات عاشورا۲ در منطقه عملیاتی چنگوله به درج رفیع شهادت نائل آمده، امروز با بدرقه پرشور مردم و جامعه علمی وپژوهشگران ایران اسلامی از میدان اصلی روستای حسن آبادخالصه بر روی دستان مردم حاضر در صحنه تا محل  سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی ایران تشییع و در محوطه این مرکز علمی و صنعتی تدفین شد.

 

پایان پیام/۶۷۰۲۱


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]