قطع برق ۵۵ اداره پرمصرف دیگر در پایتخت
قطع برق ۵۵ اداره پرمصرف دیگر در پایتخت

با تداوم گرمای هوا برق ۵۵ اداره پرمصرف دیگر در شهر تهران قطع شد و تمامی ادارات مکلف به تداوم همراهی در کاهش مصرف برق تا نیمه شهریورماه شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع برق تهران بزرگ، مطابق با مصوبه ابلاغی هیأت وزیران و روند کنترل پایداری شبکه توزیع برق شهر تهران، تمامی ادارات و دستگاه‌های اداری پایتخت موظفند تا پانزدهم شهریور با رعایت مدیریت مصرف برق طبق مصوبه هیات دولت به همکاری خود با این شرکت به منظور حفظ پایداری شبکه و همراهی در تامین برق مشترکان، ادامه دهند.

بدیهی است مصرف برق ادارات پایتخت، روزانه به صورت لحظه‌ای پایش و برق مشترکان پرمصرف بخش اداری با اخطار قبلی قطع خواهد شد؛ در همین راستا طی روز سه شنبه، ۳۱ مردادماه نیز برق ۵۵ مشترک اداری پرمصرف دیگر توسط نیروهای فنی این شرکت قطع شد.

شایان ذکر است بر اساس مصوبه هیات وزیران، کلیه دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها، نیروهای مسلح و نهادهای عمومی غیردولتی موظفند نسبت به کاهش مصرف برق در ساعات اداری به میزان حداقل ۳۰ درصد نسبت به مصرف دوره مشابه سال ۱۴۰۰ و در ساعات غیر اداری به میزان ۶۰ درصد مصرف جاری با اولویت خاموش کردن روشنایی غیرضروری و سامانه‌های سرمایشی اقدام نمایند.

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]