افتتاح و کلنگ‌زنی ۶۸ پروژه در پردیس به مناسبت هفته دولت
افتتاح و کلنگ‌زنی ۶۸ پروژه در پردیس به مناسبت هفته دولت

فرماندار پردیس گفت: در هفته دولت ۶۸ پروژه مهم در شهرستان پردیس افتتاح و کلنگزنی می‌شود که حجم ریالی آن بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان است.

به گزارش خبرگزاری فارس از پردیس، محسن قضاتلو فرماندار شهرستان پردیس در سخنرانی پیش از خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان پردیس که با حضور تمامی مسوولان ادارات، دستگاه‌ها و نهاد‌های این شهرستان به مناسبت فرارسیدن هفته دولت انجام شد، ضمن بیان دست‌آوردهای دولت سیزدهم در سال‌های اخیر، اظهار کرد: دولت سیزدهم با بدهی بسیار زیادی دولت را تحویل گرفت و با وجود کرونا و فوت روزانه ۷۰۰ نفر در آن زمان، با مشکلات بسیاری مواجه بود اما با این وجود افزایش ۴۰ درصدی حجم تجارت خارجی، رشد صنعت و توجه به تولید و غیره را شاهد بوده‌ایم.

وی در خصوص فعالیت‌های شهرستان پردیس، گفت: شهروندان باید در ابتدا مدیریت مصرف را مدنظر قرار دهند زیرا علی‌رقم ساخت نیروگا‌ه‌های جدید با کمبود برق و گاز مواجه هستیم.

فرماندار پردیس افزود: امسال در هفته دولت ۶۸ پروژه مهم در شهرستان پردیس افتتاح و کلنگزنی می‌شود که حجم ریالی آن بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان است.

قضاتلو ادامه داد: ۹ هزار میلیارد تومان از این مبلغ به افتتاح ۱۰ هزار و ۹۱ واحد مسکن مهر اختصاص دارد اما با انباشت مشکلاتی که از دولت‌های قبل باقی مانده حدود ۲۹ هزار واحد مسکن مهر در پردیس باقی مانده است.

وی بیان کرد: ۶ هزار واحد طی سال اخیر تحویل متقاضیان شده و به غیر از ۱۰ هزار واحدی که در هفته دولت افتتاح می‌شود حدود ۱۰ هزار واحد نیز تا پایان سال ۱۴۰۳ تحویل مالکان خواهد شد.

فرماندار پردیس اضافه کرد: شهرداری‌ها و دستگاه‌های مختلف این شهرستان پروژه‌های بسیاری را طی هفته دولت به بهره‌برداری و یا کلنگزنی خواهند رساند که درمانگاه شبانه روزی فاز ۱۱، تالار بزرگ شهر پردیس، ایستگاه آتش‌نشانی فاز ۹، آسفالت جاده قدیم، روشنایی بومهن و پیشرفت مساکن مهر از جمله آن‌ها است.

قضاتلو اضافه کرد: در یکسال اخیر موفق به بهره‌برداری از بیمارستان الغدیر، اصلاح بلوار امام رضا(ع)، پایش تصویری بومهن، و آغاز عملیات اجرایی پایش تصویری در فاز ۸ و ۱۱ و لوپ دسترسی آزادراه به جاده قدیم اشاره کرد.

وی تصریح کرد: واگذاری ۲ هزار تلفن ثابت با فیبر نوری، آغاز فعالیت بیمه روستایی و سلامت در بخشداری بومهن، برخورد جدی با بنگاه‌های غیر مجاز که ۲ هزار و ۲۵ واحد غیرمجاز در این منطقه داریم و بسیاری از آن‌ها اخطار پلمب و یا جمع‌آوری دریافت کرده‌اند و طی روز گذشته نیز  ۱۴ واحد پلمب شدند و قیمت مسکن را ۲۵ درصد در این شهرستان کاهش داد.

فرماندار پردیس ابراز کرد: به زودی ۴ روستا در شهرستان به آب شهری متصل خواهند شد و در کنار آن مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز، اجرای گشت‌های تعزیرات در دستور کار قرار گرفته است‌.

قضاتلو با اشاره به برگزاری هفته فرهنگی در پردیس، عنوان کرد: مشکلات مسکن مهر پردیس به سرعت رفع می‌شود و به زودی ۷ باب مدرسه نیز با تاخیر توسط شرکت عمران به آموزش و پرورش تحویل داده خواهد شد.

لازم به ذکر است مسؤولان ادارات مختلف پردیس در پایان نماز جمعه با برپایی میز خدمت پاسخگوی مشکلات مردم خواهند بود.

پایان پیام/۶۷۰۱۶/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]