معاون استاندار تهران: گذرنامه زیارتی در مرکز تهران تا ۲۴ ساعت تحویل داده می‌شود
معاون استاندار تهران: گذرنامه زیارتی در مرکز تهران تا ۲۴ ساعت تحویل داده می‌شود

معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران گفت: صدور گذرنامه در مرکز تهران به صورت ۲۴ ساعته، در مراکز استان‌ها تا ۴۸ ساعت و در شهرستان‌ها تا ۷۲ ساعت تحویل داده می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، محسن نایبی معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران، سادات مدیرکل امنیتی استانداری و جنتی عطائی مدیرکل پست استان تهران در راستای بررسی فرآیند تجزیه و توزیع گذرنامه‌های اربعینی زائرین از منطقه پستی جنوب غرب استان تهران بازدید کردند.

طی این بازید عبدالرضا جنتی‌عطائی مدیرکل پست استان تهران و مجری کشوری توزیع گذرنامه اظهار کرد: روزانه ۸۰ تا ۱۰۰ هزار گذرنامه عادی و زیارتی ارسال می‌شود.

وی ادامه داد: در تهران گذرنامه‌ها از ۲ حوزه صدور دریافت و در ۶ منطقه توزیع می‌شود و زائرینی که عجله دارند، می‌توانند گذرنامه‌ها را در این مراکز تحویل بگیرند.

مدیرکل پست استان تهران و مجری کشوری توزیع گذرنامه از صدور گذرنامه در ۲ حوزه به صورت شبانه‌روزی خبر داد و گفت: صدور گذرنامه در مرکز تهران به صورت ۲۴ ساعته، در مراکز استان‌ها تا ۴۸ ساعت و در شهرستان‌ها تا ۷۲ ساعت تحویل داده می‌شود.

جنتی‌عطائی با بیان اینکه زمانی که بارکد تخصیص و مرسوله تحویل پست داده شود، توزیع انجام می‌شود، گفت: گاهی بارکد وجود دارد اما مرسوله تحویل پست نشده که هموطنان باید به این نکته توجه کنند.

 وی ادامه داد: شرکت ملی پست با طراحی سامانه‌ای با عنوان سرویس پست یافته مدارک هویتی پیدا شده‌ای که تحویل پست می‌شود را به صاحبان اصلی آنها تحویل می‌دهد و این سامانه برای دومین سال متوالی به منظور بازگرداندن مدارک، اشیا و اسناد گمشده زائران در طی ایام اربعین حسینی راه‌اندازی شده است.

مدیرکل پست استان تهران خاطرنشان کرد: سرویس پست یافته در مراسم جاماندگان اربعین حسینی نیز برای شهروندان تهرانی ارائه می‌شود.

در ادامه محسن نایبی، معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران نیز اظهار کرد: با همت همکاران و فعالیت شبان‌ روزی، گذرنامه‌ها صادر و با کمترین زمان توزیع می‌شود.

وی ادامه داد: هر چند صدور گذرنامه در طول سال انجام می‌شود ولی در مقطع اربعین فعالیت همکاران پست مضاعف می‌شود و تلاش می‌شود راهپیمایی بزرگ اربعین به همت همه انجام شود.

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]