۵۵ طبقه و ۱۸ نمای ساختمان در منطقه ۱۹ رفع خلاف شد
۵۵ طبقه و ۱۸ نمای ساختمان در منطقه ۱۹ رفع خلاف شد

شهردار منطقه ۱۹ گفت: در بیست و چهارمین عملیات مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز در منطقه ۱۹، شش ساختمان تخریب و نسبت به رفع خلاف از نمای ۱۸ ساختمان دیگر اقدام شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، تورج فرهادی شهردار منطقه ۱۹ اظهار کرد: در بیست و چهارمین عملیات مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز در منطقه ۱۹، امروز یکشنبه ۵ شهریور با اخذ دستور مقام قضایی پنج ساختمان فلزی ۴۶ طبقه و یک ساختمان بتنی ۹ طبقه در خیابان فاطمه الزهراء ناحیه ۳ تخریب و نمای کامل ۱۸ ساختمان نا ایمن و پر خطر نیز رفع خلاف شد.

وی با اشاره به اینکه اغلب این ساختمان ها در اراضی موقوفه و بدون مجوز احداث شده اند گفت: در این محدوده سوداگران ضمن تضییع حقوق شهر و شهروندان اقدام به احداث بناهای ناایمن، بدون استحکام کافی و عدم رعایت اصول شهرسازی و معماری می کنند که خطرات زیادی را برای جان ساکنین در پی خواهد داشت.

شهردار منطقه ۱۹ ادامه داد: بخش دیگری از این تخلفات به وجود فضاهای بی دفاع شهری و نفوذ ناپذیر در این محدوده مربوط می شود که جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز توسط این منطقه به منظور حفظ حقوق شهروندان با جدیت ادامه دارد. در همین راستا مأمورین جلوگیری از تخلفات ساختمانی با هدف مقابله با این ساخت و سازها به صورت مستمر در منطقه گشت زنی کرده و از هرگونه تخلف جلوگیری می‌کنند.

براساس این گزارش این عملیات با حضور مدیران ارشد شهرداری منطقه ۱۹، یک هزار و ۵۰۰ نفر نیروی امداد فاتب، ۱۵۰ نفر نیروی شهربان، ۱۰۰ نفر از کارکنان منطقه، ۳۰ نفر یگان حفاظت و با بکارگیری ۱ دستگاه بولدوزر، ۱ دستگاه بیل زنجیری، ۱ دستگاه پیکور زنجیری و ۳ دستگاه لودر با موفقیت انجام شد.

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]