پیش‌بینی سفر روزانه ۲۰ سرویس اتوبوس از تهران به نجف
پیش‌بینی سفر روزانه ۲۰ سرویس اتوبوس از تهران به نجف

رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران گفت: تعداد ۱۵۰ دستگاه اتوبوس عراقی وظیفه جابه‌جایی مسافران مسیر تهران – نجف را برعهده دارند و پیش‌بینی ما برای روزهای آینده، سفر ۲۰ سرویس در روز است.

مهدی قلی‌زاده، دبیر ستاد اربعین و رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تهران در رابطه با سرویس‌های اتوبوس تهران-نجف اظهار کرد: از سوم شهریورماه الی پنجم شهریورماه ۱۸ سرویس اتوبوس از مبدا تهران راهی نجف شده و در این خصوص ۶۲۳ زائر سفر زیارتی خود را انجام داده‌اند.

وی بیان کرد: تعداد ۱۵۰ دستگاه اتوبوس عراقی وظیفه جابه‌جایی مسافران را برعهده دارند و پیش‌بینی ما برای روزهای آینده، سفر ۲۰ سرویس در روز است.

بلیت اتوبوس تهران-نجف، ۱۹۵ هزار تومان

رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران با بیان اینکه هزینه بلیت اتوبوس تهران-نجف ۱۹۵ هزار تومان می‌باشد، گفت: متقاضیان محترم می‌توانند این بلیت‌ها را به صورت حضوی از دفاتر فروش بلیت در پایانه غرب و یا سایت علی‌بابا به صورت اینترنتی دریافت کنند.

فروش گروهی بلیت‌های تهران-نجف ممکن نیست

قلی‌زاده ادامه داد: فروش گروهی بلیت‌های تهران-نجف ممکن نیست اما افرادی که درخواست دریافت تعداد بیشتر بلیت را دارند می‌توانند با مراجعه به دفاتر فروش شرکت‌های حمل ‌و نقل بین المللی مسافر مستقر در پایانه غرب خدمات دریافت کنند.

وی در رابطه با سرویس‌های گروهی تهران-مرز نیز افزود: امسال چیزی به عنوان اختصاص سرویس دربستی نداریم اما گروه‌های زیارتی می‌توانند با انعقاد قرارداد با شرکت‌ها نسبت به دریافت اتوبوس اقدام کنند.

نظارت بر قرارداد سرویس‌ها گروهی

رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران با بیان اینکه پس از انعقاد این قراردادها نسبت به احراز صحت آن‌ها اقدام می‌شود، گفت: متقاضیان و شرکت‌ها در حین انعقاد قرارداد شرایط خود را اعلام و مکتوب می‌کنند و هزینه اتوبوس بر اساس آن تعیین می‌شود و در قدم بعد دفاتر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران این قراردادها را بررسی می‌کنند.

قلی‌زاده ادامه داد: اگر در زمان نظارت دفاتر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران بر روی قراردادها، تخلفی مانند ادعای هزینه هنگفت برای اختصاص اتوبوس مطرح شده باشد، با شرکت‌های متخلف برخورد خواهد شد.

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]