کشف کارگاه تولید روغن موتور تقلبی در اسلامشهر
کشف کارگاه تولید روغن موتور تقلبی در اسلامشهر

فرمانده انتظامی غرب استان تهران گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی غرب استان تهران، ۱۵ هزار لیتر روغن موتور تقلبی به ارزش ۱۵ میلیارد ریال را در احمدآباد مستوفی اسلامشهر کشف کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی غرب استان تهران اظهار کرد: با اعلام خبر تولید روغن موتور تقلبی با برند معروف در کارگاهی در احمد آباد مستوفی اسلامشهر، بررسی موضوع در دستور پلیس امنیت اقتصادی غرب استان تهران قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام کار اطلاعاتی موفق به شناسایی کارگاه شده و با هماهنگی مرجع قضائی به همراه نماینده صمت به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از کارگاه ۱۵ هزار لیتر روغن موتور تقلبی با برند معروف کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با بیان اینکه ارزش روغن کشف شده ۱۵ میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: ماموران یک نفر را در این خصوص دستگیر و محل مورد نظر را پلمب و متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

سردار عزیزی در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت اطلاع از قاچاق کالا، توزیع کالا خارج از شبکه و همچنین فروش اجناس تقلبی مراتب را  در اسرع وقت با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]