انهدام باند خانوادگی توزیع مواد افیونی در شهر اندیشه
انهدام باند خانوادگی توزیع مواد افیونی در شهر اندیشه

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی غرب استان تهران از انهدام باند خانوادگی توزیع موادمخدر در شهر اندیشه شهریار و کشف ۴۴ کیلوگرم تریاک خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، سرهنگ حسین زلفخانی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی غرب استان تهران اظهار کرد: در پی اقدامات اطلاعاتی بر روی عناصر قاچاقچی مواد مخدر مشخص شد فردی در اندیشه شهریار در امر تهیه و توزیع مواد مخدر فعالیت می کند،لذا بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر غرب استان تهران قرار گرفت.

وی گفت: با اقدامات اطلاعاتی و تحت کنترل قرار دادن  قاچاقچی موادمخدر به همراه خانواده اش، متهم در فاز یک شهر اندیشه شناسایی و در عملیاتی با هماهنگی مقام قضائی، حین ورود به ساختمان محل ترددش در راه پله های آن دستگیر شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی غرب استان تهران افزود: در بازرسی از منزل متهم، ۴۴ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک و ۳۵۲ گرم شیره تریاک کشف شد و همسر متهم نیز به عنوان همدستش دستگیر شده و به پلیس مبارزه با موادمخدر غرب استان تهران منتقل شد.

سرهنگ زلفخانی با اشاره به توقیف یک دستگاه خودروی پژو پارس متعلق به قاچاقچی موادمخدر، تصریح کرد: در بازرسی از منزل برادر متهم، ۴۰۰ گرم تریاک کشف و متهم دستگیر و در اختیار مقام قضائی قرار گرفت.

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]