کشف ۴۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در کهریزک
کشف ۴۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در کهریزک

فرمانده انتظامی شهرستان ری از کشف ۴۰ هزار لیتر فرآورده های سوختی قاچاق عرضه خارج از شبکه، در محدوده کهریزک خبر داد و گفت: کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی ارزش این میزان کشفیات را حدود ۱۵ میلیارد ریال برآورد کرده اند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ری، سرهنگ محمد قاسم طرهانی اظهار کرد: در پی دریافت اخباری در هفته های اخیر مبنی بر انبار غیر مجاز مقادیر زیادی سوخت در یکی از انبار های متروکه در محدوده کهریزک شهرستان ری پیگیری موضوع در دستور کار تیم عملیات کلانتری آن محله قرار گرفت. 

وی افزود: عوامل اطلاعات کلانتری ۱۷۰ با اشرافیت اطلاعاتی موفق شدند انبار متروکه مورد نظر را در آن محدوده شناسایی و با  انجام هماهنگی های قضائی روز بیست و یکم شهریور ماه امسال به محل اعزام شدند و در بازدید از محل ۴۰ هزار لیتر سوخت قاچاق عرضه خارج از شبکه در تانکرهای بزرگ کشف شد. 

این مقام انتظامی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را حدود ۱۵ میلیارد ریال برآورد کرده اند گفت: در این زمینه یک متهم دستگیر و به منظور سیر مراحل قانونی به دادسرای عمومی کهریزک معرفی شد. 

فرمانده انتظامی شهرستان ری در پایان بر مبارزه قاطع پلیس با قاچاق کالا و ارز و نتایج بسیار مناسب آن تاکید کرد و از مردم خواست؛ هرگونه اطلاعات خود در خصوص فعالیت های مجرمانه و غیر قانونی را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند. 

پایان پیام/

 


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]