تاکید استاندار تهران بر برگزاری انتخابات پرشور
تاکید استاندار تهران بر برگزاری انتخابات پرشور

استاندار تهران گفت: برگزاری انتخابات سالم، پرشور، شفاف، بدون جانبداری و با امنیت روانی و اجتماعی سبب مشارکت حداکثری مردم می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، جلسه ستاد انتخابات استان تهران به ریاست علیرضا فخاری استاندار تهران و با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین میراشرفی رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان، معاونان، مدیران کل استانداری و حضور وبیناری فرمانداران برگزار شد. 

وی در این جلسه با اشاره به اهمیت انتخابات اظهار کرد: برگزاری انتخابات اهمیت مضاعفی دارد و باید نگاه ویژه به این موضوع داشته باشیم، همچنین مشارکت حداکثری در دستور کار قرار گیرد و در مقابل نقشه‌های دشمن، طرح مناسب داشته باشیم. 

استاندار تهران با اشاره به برگزاری همزمان انتخابات مجلس و انتخابات خبرگان بر تعادل بخشی دو انتخابات تاکید کرد و افزود: ایجاد شور انتخاباتی مدنظر قرار گیرد و آمادگی لازم وجود داشته باشد، همچنین برش شهرستانی برای تامین امنیت انتخابات ارائه شود. 

فخاری با اشاره به اهمیت موضوعات پشتیبانی انتخابات بیان کرد: حضور در میان مردم اهمیت دارد و باید رفع مشکلات مردم اولویت باشد؛ همچنین ارائه بولتن روزانه انتخاباتی مدنظر قرار گیرد. 

وی سپس گفت: برگزاری انتخابات سالم، پرشور، شفاف، بدون جانبداری و با امنیت روانی و اجتماعی سبب مشارکت حداکثری مردم می‌شود.

استاندار تهران به لزوم تعامل با حوزه نظارت تاکید کرد و افزود: با توجه به گستردگی انتخابات در تهران، باید نگاه ویژه داشته و کمیته فرعی برای تهران تشکیل شود تا میزان آمادگی‌ها افزایش یابد. 

گفتنی است در این جلسه روسای کمیته‌ها به ارائه گزارش پرداختند و موضوعاتی همچون پوشش آنتن دهی در شهرستان‌ها، آموزش‌های مناسب برای ارتقا سطح افراد مرتبط با انتخابات؛ تهیه اطلس شعب انتخاباتی، تشکیل هیئت‌های اجرایی، تعامل با هیئت نظارت و غیره تاکید شد.

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]